VRAAGJE: Welke tuitbeker??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Ryan wilt niet uit een flesje drinken ja alleen voor zijn opvolgmelk of papfles

maar diksap ofzo wilt hij er niet uit welke ik ook pak

het liefst drink hij uit een beker , maar dat geeft heeeeel veel geknoei

nu heb ik een beker van de friso staan maar das geen anti-lekbeker

nu wil ik er een halen van avent maar nu mijn vraag:

zal ik dan een harde of zachte tuit nemen??
wat is het beste en waarom??

graag jullie advies

bedankt weer

groetjes moekje en Ryan 24-07-2007

Hoi hoi,

wij laten Stijn ook uit een gewone beker drinken hoor. Dan schenk ik een beker water of thee voor mezelf in en doe voor hem steeds een bodempje in een andere beker. In het begin gaf het idd veel geknoei maar nu weet Stijn precies hoe het werkt. Langzaamaan kan je dan de hoeveelheid opbouwen. Anders kan je eventueel beginnen met het oefenen van drinken uit een beker voordat je kleintje in bad gaat. Op die manier is het niet erg als er wat geknoeid word.

Mocht je toch liever een aventbeker willen, dan zou ik eerst gaan voor de beker met de zachte tuit. Dat lijkt nog een beetje op een speen van een fles. Ik weet niet of je de aventfles ook gebruikt, maar daar kan de tuit ook op. Je kan dan later nog een losse harde tuit kopen. Ook verkopen ze voor de aventfles handvatten die je erop kan doen

Succes ermee.

Groetjes van marloes

Hoi

Ik geef Emma ook Diksap (of iets anders) uit een bekertje. Ze is nu 8 mnd, even wennen maar gaat al aardig.
Als je er later mee begint, dan duurt het langer om van de tuit/speen fles af te komen!

Succes, Marieke m v Emma 3-6

Hoi,

Robine is nu 7,5 maand en drinkt ook al bijna een maand uit een tuitbeker. Nu heb ik er één van Nubi gehaald met een tuit van hetzelfde materiaal als de speen van een fles. Is ook niet zo hard aan het tandvlees.... Hij bevalt mij en vooral Robine prima!

Succes.

Daan drinkt ook vaak zijn sap oid uit een beker. Ik heb de beker van difrax met een hap eruit zodat de neus niet klem zit en je zelf beter kunt zien waar het drinken zit in de beker.

Liefs Saskia

tja, een gewone beker is toch het beste. Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet altijd even praktisch vind. Ik deed bij mijn zoontje bijvoorbeeld thuis altijd wel uit een beker drinken, maar op visite bij andere mensen wel een tuitbeker. Ik had die van Avent met een zachte tuit.

Terug
Bovenaan