Vraagje wie kan mij helpen.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje Ik ben al een paar maanden niet ongi geworden ik heb daar provera voor gekregen en na die kuur netjes ongi geworden. Voor dit allemaal had ik wel een regelmatige cyclus. Wat kan ik nu het beste aanhouden van de cyclus gewoon wat langer dan normaal rond de 32 dagen of wat...??? En wanneer moeten we nou goed en vaak klussen ik ben de tel kwijt hihih. We doen het nu maar gewoon elke dag of om de dag ligt er aan hoe onze werk tijden zijn maar wat raden jullie aan. Ovulatie testen heb ik nog nooit gedaan is dat misshien een idee. Ik weet het niet meer. Dus HELP wie kan mij wat vertellen.

Liefs Hoopvol1984

Hoi,
Je zegt dat je met een kuurtje provera ongesteld bent geworden. Ik denk dat je er dan nu weinig van kan zeggen wanneer je weer ongesteld wordt. Misschien pakt je lichaam het nu zelf op en wordt je na een dag of 28 weer ongesteld, maar misschien ook niet en moet je nog een keer aan de Provera.  
In principe (een enkeling daargelaten)  wordt je ongesteld als je een eisprong hebt gehad, dus het lijkt me handig als je bepaald of je die hebt. Dat kan met ovulatietesten (bijvoorbeeld die van sensitest op www.sensitest.nl  of van Clear Blue (duur!)) of door te gaan temperaturen.  
Zoals je het nu beschrijft valt er volgens mij weinig van te zeggen en moet je afwachten.  Frustrerend!

Succes!
Esk (ronde 19, 1e kindje, IUI in maart)  

Terug
Bovenaan