Vraagje: Wie was er ook zo misselijk en tot welke week bleef dit precies?

 Hallo mama's en aanstaande mama's

Ik heb een vraagje aan jullie!

Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal geen last van misselijkheid...en dat elke zwangerschap totaal anders kan zijn....tja, dat heb ik nu zelf mogen ondervinden....
Ik ben nu bijna 12 weken en ik ben de laatste 2 maanden zooo ontzettend misselijk!
De hele dag beroerd, af en toe spugen, en weinig eetlust, ik moet mijzelf dwingen te eten voor het kindje in mijn buik..de hele dag het gevoel dat je voedsel tot aan je keel komt..niet kunnen genieten van het feit dat je zwanger bent en er soms gewoon depri van worden....

Ik weet dat veel vrouwen er last van hebben en dat ik niet de enige ben...het is voor het goede doel...

Maar ik ben wel heel benieuwd wanneer bij jullie de misselijkheid minder werd of verdween...


Ik hoor heel graag jullie ervaring en ij ben benieuwd tot welke zwangerschapsweek jullie er last van hebben gehad...

 Wens ik verder iedereen een hele fijne zwangerschap toe en een gezond kindje!!

Groetjes Wendy
 
Hai
Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook nooit misselijk of ziek of wat dan ook
maar kwam er pas na ongeveer 5 maanden achter dat ik zwanger was.
Maar bij deze zwangerschap ben ik tot 16 weken misselijk geweest ik kon de keuken wel uit me huis verbannen maar ja je moet toch wat eten en ik moest wel want heb nog een kind van 8 lopen maar meestal gaat het rond deze tijd over die misselijkheid.
Je kan s,morgens voordat je je bed uit gaat gewoon een droog crackertje eten dat hielp bij mij wel en hele kleine beetjes eten.
Ik ben nu 26weken +4 dagen zwanger .
Sterte ermee maar het gaat in ieder geval over.
 
Hoi Wendy,

Ik heb 3 maanden lang echt last van misselijkheid gehad, daarna werd het minder maar s'morgens bleef het nog wel eens. ze zeggen dat het vaak 3 maanden duurd.
Het verschild echt per persoon en zwangerschap mijn moeder bijvoorbeeld heeft dus echt 9 maanden met die misselijkheid gezeten moet je toch niet aan denken !!
Als het echt heel erg is kun je er volgens mij ook wel wat voor krijgen toch?
Nou in ieder geval wens ik je er sterkte mee hopen dat het na 3 maand over gaat!
Groetjes
 
Hoi Wendy,

Ik zat hier gewoon even rond te kijken en toen las ik jou berichtje, ik ben nu sinds 3 maand  op het forum zwanger worden.
Bij mijn 2 kinderen van 4 en 5 jaar ben ik heel ziek geweest : hyperemesis gravidarum.
bij de eerste 9 maand lang ziek geweest 15 keer in het ziekenhuis opgenomen, en bij de tweede de eerste 4 maand ziekenhuis in en uit. en aan het einde van de zwangerschap weer een paar keer in het ziekenhuis gelegen. maar ik gaf  echt elk half uur over!  ik kon helemaal niets meer ging overal in een rolstoel naar toe. Ik wil je niet niet laten schrikken hoor!!!
Wij gaan er nu ook weer voor hoor!!

Groetjes Tamara
 
Hoi Wendy,

Inmiddels ben ik 21 weken zwanger en ben nog steeds iedere ochtend misselijk en moet ik ongeveer 3 keer in de week 's ochtends overgeven. Soms wordt ik ook 's nachts wakker omdat ik moet overgeven. Maar ik moet zeggen dat het al wel een stuk minder geworden is en ik weinig last van overgeven heb als ik niet voor 8.30 uur op sta. Dus heb ik mijn werktijden daar op aangepast. Ik wordt nu iedere ochtend om 9 uur wakker gebeld door mijn man en ga me daarna wassen en aankleden en naar mijn werk. En nu ben ik overdag niet meer misselijk en hoef ik ook niet meer over te geven op mijn werk.

Groetjes Babette
 
Ik voelde me precies zoals jij je voelt. Bij mij werd het met 14 weken minder en met 16 weken was het vrijwel over.

Hou het bij kleine beetjes en zoek uit welk voedsel je nu wel redelijk goed kan verdragen., Eten terwijl je dit niet wilt heeft weinig zin. Het kindje in je buik neemt wel wat het nodig heeft, maak je daar maar niet druk om. Laat je lekker verwennen en luister naar je lichaam
 
Hoihoi,
Ben pas 5 weken en de hele dag door misselijk. M'n maag blaast zich continue op en heb het zuur de hele tijd. Maar... geniet er behoorlijk van echt waar hahahahaha

Hang in there

XXX
 
Hoi,

Ik ben inmiddels (een maand geleden)moeder van Rico geworden.
In de zwangerschap ben ik tot in de 26e week misselijk geweest en daarbij vanaf ±week 16 erge last van maagzuur.
Ik vroeg in de 23e week aan de VK om hulp en ik kreeg antagel, dat sloeg bij mij aan(is een soort renniedrankje dat je bij de apotheek haalt)
Het zuur had ik tot het eind van de zwangerschap nog regelmatig maar door de antagel was het te harden



Jeanette
 
Terug
Bovenaan