Vraagje zomervakantie! Griekenland???

Hallo meiden,

Ik hoor hier niet maar ik denk wal dat jullie mij het best kunnen helpen.
Heb een zoontje Jente van 5 maanden.

Mijn man en ik willen in september graag op zomervakantie naar griekenland.
Jente is dan 13 maanden. Vindt het alleen zo moeilijk om te bepalen hoe, wat en waar?
All inclusive is natuurlijk best handig maar vaak grote hotels en toch wel veel geld en wij vinden het ook erg leuk om naar een griekse taverne te gaan om te eten  ofzo.

Voor mijn gevoel is een kleinschalig appartement met zwembad en bij het strand ideaal, een paar winkeltjes en tavernes op loopafstand lijkt ons helemaal fantastich.

Hebben jullie tips, ervaring of misschien wel een naam van een goed appartement ofzo?

Groetjes Fenneke
 
Hallo,

Wij zijn 2 jaar geleden met ons zoontje van 12 maanden naar turkije geweest hij liep toen nog niet.
Het was best een hele onderneming we hadden een apartement geboekt omdat we daar dan ook konden eten als thuis en gewoon een boterham en zo konden pakken zo dat hij het ritme een beetje aan bleef houden zoals thuis.
Sávonds gingen we meestal gewoon uit eten met hem ik had potjes olvarit maaltijd voeding meegenomen en dat liet ik dan daar warm maken en als ze er iets van pasta hadden bestelde ik dat voor hem.
Dat ging op zich best goed overdag zaten we vaak bij het zwembad van het apartement of we gingen wandelen want we zijn ook een keer naar zee geweest maar dat vondt meneertje maar niks.
Dit jaar hebben we weer geboekt voor turkije nu is mijn zoontje inmiddels 2 en half en kan al heel veel zelf en het zal nu wel beter gaan.
Ik ben alleen nu ook nog zwanger van de 2e en die is dan dan ongeveer 7 maanden als we gaan dus dat zal wel even een gesjouw zijn en weer even wennen maar goed dat nemen we er maar bij.
We hebben nu een all inn clusive hotel geboekt waar van alles te doen is voor kids we gaan nu ook samen met schoonzus en schoonbroer en die hebben ook een kindje van dan anderhalf jaar.
Je moet gewoon even kijken wat jullie het meeste aanspreekt en als je evt een hotel of appartement hebt gevonden kijk dan ook eens op www.vakantiereiswijzer.nl  of www.zoover.nl  hier ka je vaak alle hotels en apartementen vinden in vakantie landen en daar kan je beoordelingen lezen van mensen die er zijn geweest.
Want geloof me het kan allemaal heel mooi in de boeken staan maar het kan ook zwaar tegen vallen.
Dit doen we namelijk zelf ook altijd voor dat we ergens boeken dan weet je een beetje hoe en wat.
Oja en neem ook even contact met de huisarts of het consultatieburo voor evt inentingen zeker in griekenland en turkije.
Ik hoop dat je iets hebt aan de info en als je evt nog meer wilt weten dan hoor ik het wel.
Anders wordt het zo'n lang verhaal hahaha.

Groetjes Miranda
 
Terug
Bovenaan