• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

vraagje

Hoi dames, sinds kort ben ik op de site aan het meelezen en vind het erg leuk. Ben zelf in januari gestopt en 5 weken later ongesteld geworden. Eerste twee weken elke dag geklust en daarna om de dag of meer. Nou had ik gister ongesteld moeten worden (uitgaande van 28 dagen) Ben nu nog niet ongesteld....kan het zijn dat ik zwanger ben?? Of moet ik nog even wachten tot volgende week (5 weken is het dan) Kan iemand mij daar een antwoord op geven? Alvast bedankt.

Groetjes van een meid die heeeeel graag moeder wil worden.
 
Hoi Kippetje

Ik zou als ik jou was nog even wachten met testen, waarschijnlijk is je cycles nog niet regelmatig en kan het zijn dat je inderdaad tot volgende week (of misschien nog wel langer moet wachten). Heb je tekenen van een zwangerschap?

Groetjes Kiki
 
Hoi Kippetje,

je eisprong is twee weken voor je volgende menstruatie (en dus niet twee weken na je menstruatie). Het kan dat jou cyclus onregelmatig is maar kan ook standaard op vijf weken staan. Dat zou dan dus betekenen dat je een week geleden je eisprong hebt gehad, testen heeft dan dus echt geen zin. Ik zou dus inderdaad nog even afwachten. Ik ben zelf na drie maanden gaan tempen. Daarin was heel goed te zien wanneer mijn eisprong was, bij dus ook altijd later als normaal.
succes, Irene
 
Hoi Kippetje,

Ik zou als ik jou was inderdaad nog even wachten met testen, ik ben ook net in feb. gestopt met de pil en ben na 35 dagen ongie geworden.Hopelijk blijft het regelmatig. Maar ja je weet het niet he?? Ik hoop met je mee dat we allemaal straks een forum verder komen.

Groetjes Anita
 
Hoi Kippetje

Ik zou voorlopig even uitgaan van een cyclus van 5 weken en daarna pas gaan testen. Het is waarschijnlijk dat je cyclus nog niet regelmatig is. En als je cyclus 5 weken is dan is het nu nog te vroeg om te testen

Heel veel succes
groetjes Debbie
 
Bedankt Kiki, Irene en andere dames voor het reageren. Maar ben zo ongeduldig geweest en heb vandaag een test gedaan.....alleen kwam er maar 1 streepje. Ben eigenlijk wel teleur- gesteld, maar gezien jullie antwoorden kan ik nog een keer testen na die 5 weken. Misschien zijn het dan twee steepjes.....ik hoop het heel erg!!!

Nou doei dames en jullie horen het wel he?
 
Terug
Bovenaan