vraagje....

hallo meiden,
Als je zwanger bent he, kan het zijn dat je temperatuur schommelt, dat het sochtends steeds een hogere temp is dan savond? en dat je buik van de buitenkant ook zeer gevoelig is dat als je er op drukt dat het pijn doet.
Graag een reactie pleasse
grtjes
Ilse

Hoi Ilse,

Ik heb ook getempt. Toen ik zwanger was, was mijn temp 's morgens steeds hetzelfde. Echter 's avonds kon ie best 3 a 4-tiende hoger of lager zijn.
Het beste is gewoon 's morgens op het zelfde tijdstip, voor het opstaan, te meten. In het weekend zette ik zelfs mijn wekker.

Succes!

Groetjes, Natalie

Ha Ilse, mijn reactie is wat laat maar hoop dat je er wat aan hebt. Ik heb voor een aantal maanden terug, toen wij nog niet met kinderen bezig waren, mijn darmen verstopt gehad. Toen kon ik er ook absoluut niet tegen dat de ha op mijn buik duwde en hij kwam toen ook met de vraag of ik misschien ook zwanger kon zijn. Aangezien dat niet het geval was, wist hij genoeg. Dus mijn conclusie, als je nu niet echt last van verstoppingen hebt, heb je volgens mij grote kans dat je zwanger bent. Ik hoop dat je dit nog leest en dat je er wat aan hebt.

Groetjes Biaggi.

Terug
Bovenaan