vraagje

Vraagje. Ik ben in juni gestopt met de pil. In januari jl mijn laaste menstruatie gehad sinds dien niet meer. Volgens div. testen ben ik helaas niet zwanger. Ben ondertussen bij een gyn. geweest. Bloedonderzoek, baarmoedermond gecheckt ofzo. Volgende maand weer terug dan zal ze een echo maken. Nog geen idee waarom er geen cyslus is. Ik ben te zwaar en de gyn. gaf aan dat dit een oorzaak kan zijn. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt????
Ben zeer benieuwd. Vindt het allemaal nogal vreemd!!!
Groetjes

Ik ben geen dokter, maar dat je geen menstruatie hebt doordat je zwaarder bent, kan ik me haast niet voorstellen. Als je te mager bent blijft het vaak uit doordat je een gebrek aan voedingsstoffen hebt en je hormonen van slag zijn, maar bij overgewicht heb ik het nog nooit gehoord.

Bel je Gyn. anders op voor een uitleg.

Succes!

hoi anoniem ik heb ook wat overgewicht maar mijn cyclus is goed ja ieder lichaam is anders natuurlijk maar ik heb er nog nooit van gehoord er zijn wel meer mensen die overgewicht hebben maaar toch hun ongi hebben gr manuela

Bedankt voor jullie reacties...
Tja het is wel rot zo... Gestopt met de pil in juni en in januari laatste cyclus gehad. Div testen maar niets...
En nu afvallen als eerste maar gelijk maar we blijven leuk "oefenen"
21 mei a.s. terug naar de gyn. dan heeft ze uitslag van het bloedonderzoek en dan zal de een ego maken, erg spannend allemaal...

Terug
Bovenaan