Ik lees al een tijdje mee met het Forum. Wij zijn vorig jaar juli gestopt met de pil (na 15 jaar!!)en volgens mij zit ik lichamelijk redelijk standaard in elkaar. Cyclus 28 dagen en sinds vorige ronde ook temperatuur gemeten welke volgens mijn bescheiden mening ook standaard te noemen is. Alleen nogsteeds niets van enige zwangerheid te bekennen. Hoewel natuurlijk wel elke maand pijn in de buik, zere borsten, krampjes en de grote vraag "zou ik zwanger zijn...???" Tot het moment van de koude douche die mij weer in de echte wereld brengt. Het steunt wel om te lezen dat wij niet het enige koppel in Nederland zijn die deze problemen heeft. Ik heb dan ook de volgende vraag aan julie:
Hoe lang zijn jullie aan de pil geweest?
Wij gaan op voor de 11de ronde! Vanmorgen zijn de rode duivels gearriveerd maar volgens Babybrabbel is mijn volgende ovulatie op moederdag (Jahoor?!) We zullen zien..........
Hoe lang zijn jullie aan de pil geweest?
Wij gaan op voor de 11de ronde! Vanmorgen zijn de rode duivels gearriveerd maar volgens Babybrabbel is mijn volgende ovulatie op moederdag (Jahoor?!) We zullen zien..........