vraagje

Hallo
Kunnen jullie me misschien helpen. Ik ben 5 dagen overijd en heb ook geen gevoel dit ik ongi moet worden maar heb wel heel gevoelig borsten. Nu heb ik een test gedaan en deze was negatief. Zou het toch kunnen dat ik zwanger ben

groetjes

Ik heb hier ook dezelfde vraag gesteld en bij mij was ook de eerste dag overtijd negatief en ik weet niet wanneer je de test hebt gedaan maar je kan hem beter na ong. een week weer doen. dat doe ik ook .... spannend

Hoi meiden,

Ik wil niet negatief doen maar ik was een week overtijd en toch weer ongesteld geworden.
Het ligt er ook aan hoe lang je al bent gestopt met de pil. Als je pas een paar maanden geleden bent gestopt dan kan het zijn dat je ongi wat langer uitblijft. Maar ik hoop voor jullie dat het raak is!

Hallo meiden

wij zijn nu ongeveer 2jaar bezig en ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van af het begin al dat ik gestopt was met de pil. Nu ben ik 3 dagen overijd en heb een test gedaan maar deze was negatief kan het toch zijn dat ik zwanger ben dat ik gewoon te vroeg heb getest. alvast bedankt

groetjes sonnetje

Terug
Bovenaan