vraagje

beste allemaal, ik ben nu 4 dgn overtijd heb kwaaltjes, van borsten, buik en rug. heb ook een weeig gevoel op de maag, steeds opboeren. niet echt misselijk. het gekke is voel net of ik ongesteld moet worden maar wordt het niet. heb ook gewoon nog wittige afscheiding. heb al een test gedaan maar negatief. vaak werd ik dan daarna ongesteld maar nu dus niet. neemt mijn lichaam me nu in de maling, of zou het iets anders zijn........zouden jullie aub willen reageren zou dit fijn vinden.

Hoi hoi,
Ik kan me voorstellen dat je je onzeker voelt. Ik had ook ongi gevoel en verschijnselen maar het kwam ook niet. Ik heb een test gedaan na 5 dagen en die was positief. Het kan zijn dat er nog net niet genoeg hormonen vrij zijn gekomen dus ik zou als ik jou was na een dag of 6 weer teste. Mocht hij nog negatief zijn en je niet ongi zijn zou ik even contact zoeken met de huisarts.

Succes en ik duim voor je dat het raak is.

Liefs Sas.

Ik wil graag reageren maar als ik in jouw schoenen stond, zou ik deze reactie niet leuk vinden. Want het is vast wat je niet horen wil. Ik kreeg ook ongi pijn en werd niet ongesteld. Wat voelde ik me zwanger. Nadat ik een negatieve test had, kwam de ongi. een week te laat. Natuurlijk hoop je supererg dat het raak is. Ik heb toen het hele weekend me rottig gevoeld. Zo kan het dus ook gaan. Ik had ook verschillende kwaaltjes. Ik zal heel, heel erg voor je duimen. Ik zou gewoon een testje gaan doen. Succes

Terug
Bovenaan