vraagje

hallo allemaal ik heb een vraagje ik ben vanaf december gestopt met de pil en heb de afgelopen maand mijn cyclus getelt en volgens mij zit ik op 26 dagen ik zal deze maand even afwachten maar volgens mij zijn het er 26 wanneer ben ik dan vruchtbaar ik tel constant 14 dagen na de eerste dag dat ik ongesteld ben geworden maar dat klopt niet toch als ik een cyclus heb van 26 dagen alvast hartstikke bedankt voor jullie reacties en ik wens iedereen veel succes
liefs claudje

Als je een cycles van 26 dagen hebt zou je op dag 12 je eisprong hebben.
Je ei sprong vindt altijd 14 dagen voor je nieuwe ongi plaatst.
Dus bij een cycles van 30 dagen heb je je eisprong op dag 16. enz. enz.

14 dagen voordat je ongesteld gaat worden vind de eisprong plaats. Altijd terugrekenen vanaf de dag dat je ongi zult gaan worden. En als je niet zo goed weet wanneer dat is, zal dat best wel lastig zijn. Bovendien is bij mij de eisprong een dag of 10 voor mijn volgende ongi i.p.v. 14 dagen. Voel je je eisprong of zie je verandering in je afscheiding? Zo niet, is het best wel lastig te bepalen wanneer het bij jou is. Is temperaturen misschien iets? Ik doe dat nog niet hoor, ik voel de eisprong nu gelukkig wel en we proberen het eerst zo. Succes, he!

Hoi meis,

Zoals hiervoor al is beschreven is je eisprong 14 dagen voordat je ongesteld moet worden. Ik heb ook een cyclus van 26 dagen. Wat ik altijd doe/deed is dat ik vlak voordat ik dacht dat ik mijn eisprong had begon te testen met de ei-sprong testen van Clear Blue. Da's heel erg makkelijk. Het werkt net als een zwangerschapstest alleen meet deze nu of je al bijna je eisprong hebt. Kan niet missen op deze manier.

Succes!!

Groetjes Frederique

Hoi Claudje,

Ik ga altijd naar babybrabbel.nl. En open het onderwerp Online test en dan vruchtbaarheidskalender. Vul mijn eerste dag van mijn menstruatie in en de gemiddelde lengte van mijn cyclus, bij jou dus 26 dagen en voila daar heb je een kalender waarop je precies kunt zien wanneer je vruchtbaar bent. En vaak zeggen ze dat je het beste vanaf dag 6 t/m dag 21 om de dag kunt gaan klussen. Maar ben wat dat aan gaat nog niet erg ervaren in dit soort dingen. Mijn vriend en ik zitten in ronde 2 en ik heb mijn NOD 10 mei. Als er andere meiden dit lezen en vinden dat er niets klopt van de vruchtbaarheidskalender van de babybrabbel hoor ik dit dus graag !!!

Verder claudje, heel veel succes met zwanger worden !!

Groetjes Biaggi.

hartstikke bedankt meiden ik ga meteen even kijken op die site ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik deze site heb gevonden ik voel me soms zo alleen hierin mijn vriend heeft echt zo iets van wat maak je je druk dat komt vanzelf en mijn vriendin wil zelf geen kinderen dus met wie moet ik dan praten en dan word ook nog eens iedereen om mij heen zwanger zeer frustrerend.ik wil jullie hartstikke bedanken voor jullie reactie"s ik spreek jullie snel weer heel veel succes allemaal
veel liefs claudje

Terug
Bovenaan