vraagje

Kan iemand mij uitleggen wanneer ik precies zwanger kan worden? Is dat 14 dagen na de eerste dag van menstruatie of 10 dagen voor de volgende menstruatie?? Ik heb al een kindjes maar wil er nog eentje en het lukt maar niet. Please tell me!!
schorpioentje
 
Hoi, ze zeggen zo ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je laatste mentruatie
Heb het zelfde als jij, we hebben al een dochter van 7 jaar. Van haar was ik meteen de eerste maand zwanger.Maar nu gaat dat niet zo maar.We zijn een jaar bezig en heb 3 maanden geleden een miskraam gehad. Maar goed, we houden de moed er in.

Ik hoop voor je dat het snel lukt

Groetjes



 
Wanneer je vruchtbaar bent ligt helemaal aan je cyclus. Je hoeft niet per ce op dag 14 je eisprong te hebben bij een cyclus van 28 dagen. Ik zelf heb een cyclus van 30 dagen en heb op dag 20 pas mijn eisprong.

Je kan het beste elke dag voordat je uit bed stapt(rectaal)tempen zodat je inzicht krijgt in je cyclus. heb je je eisprong gehad, dan gaat je temp met een paar tiende graad omhoog tot je volgende menstruatie. Als je zwanger bent blijft je temp hoog.
 
Hoi,

hier een ander verhaal. Ik heb gelezen dat je 14 dagen voor je menstruatie een eisprong hebt. Dus als je een cyclus hebt van 28 dagen is dat precies op de helft. Maar is je cyclus langer, (zoals bij mij), dan scheelt het dus wel een paar dagen. En als je dan ook nog ongeregeld bent, ben ik ook nog, (grrrrrr) dan is er helemaal geen touw aan vast te knopen. Ik hou altijd mijn afscheiding in de gaten. Als dat elastisch en draderig wordt dan komt mijn eisprong eraan. Maar het zal wel bij iedereen anders zij.
Ook wij hebben al twee kindjes, hopen nu op een derde. Gaat ook niet meer zo snel.........Groetjes
 
Terug
Bovenaan