vraagje

hallo dames.

ik ben een paar maanden geleden op dit forum actief geweest maar ben er een poosje tussenuit gegaan omdat mijn vriend van mening was dat ik er teveel mee bezig ben.
ik zie alleen niet veel bekende namen meer dus ik zal mij even voorstellen.
ik ben 24 jaar woon samen in de omgevng van utrecht. wij zijn sinds november aan het proberen zwanger te worden en afgelopen februari was het raak (dat was dus heel snel) maar begin maart was het mis. mijn 1ste cycles daarna was 28 dagen en in april werd ik na 31 dagen ongesteld(1 dag voor konninginnedag) als ik uitga van een cycles van 28 dagen zou ik aanstaande donderdag mijn NOD moeten hebben, maar nu komt het volgende:
mijn vriend en ik hebben de hele maand om de dag gevreeen( was niet eens een straf) en ik had van het weekend kramp in mijn onderbuik ben af en toe licht misselijk en heb het koud wat niets voor mij is, nu begon ik in het weekend ineens een beetje bruine afscheiding te verliezen en nu was ik bang dat mijn ongesteldheid door ging zetten, dit is alleen tot op heden nog niet gebeurt en sinds vandaag is de afscheiding ook weer weg zou het een innesteling geweest kunnen zijn of haal ik mij weer van alles in het hoofd omdat ik het zo graag wil.

het is een beetje een lang verhaal geworden hoop op een antwoord.
verder wil ik iedereen succes wensen met zwanger worden. groetjes Tijger
 
Ik hoor vaker dat zwangere meiden last hebben van bruinige afscheiding, maar niet iedereen heeft het. Zou dus een teken kunnen zijn.

Ik ben inmiddels een week over tijd en moet zeggen dat ik het ook erg koud heb de laatste dagen.

Laten we hopen dat het raak is!
 
Hoi Tijger,

Ik ken je nog wel van naam, ik zit sinds half februari op het forum vandaar.
Het is heel toevallig, ik woon in Utrecht en heb ook donderdag mijn NOD. Ik ben deze middag al de hele tijd misseijk, ik heb zere borsten en regelmatig krampen in mijn buik.
Ik hoop dat we binnenkort allebei positief testen! (Ik ga er bij mezelf voorlopig maar vanuit dat het een grapje van mijn lichaam is...)

Liefs Kiki
 
Hoi Tijger
Nou, maakt wel heel veel kans met om de dag klussen hoor...
Ik kan alleen antwoorden vanuit mijn eigen ervaring. Ik herken de moeheid en de koude rillingen. Ik had daar ook last van toen ik net zwanger was. De bruine afscheiding kan heel goed innestelingsbloeding zijn. Wel kan het zijn dat je psyche rare dingen met je lichaam doet en de verschijnselen kan vertonen van zwangerschap terwijl het niet zo is (denk maar aan schijnzwangerschap..) Toch hoop ik van harte dat je zwanger bent en laat het even weten hé...

Zal voor je duimen, liefs Sas
 
Terug
Bovenaan