vraagje

hallo meiden,

Ik heb vorige week vrijdag een test gedaan, deze was negatief.
Nu heb ik het idee dat ik de test te vroeg heb gedaan. Ik heb namelijk ontzettende zere borsten eet veel en ben erg moe. Wanneer moet ik weer een test doen want ik wordt maar niet ongi.
Omdat zo'n test best duur is wil ik van jullie weten of het wel verstandig is om de test nog een keer te doen want als hij vorige week negatief was kan het toch niet zijn dat hij na 2 weken wachten ineens positief zou kunnen zijn!
 
Hoi anoniem,
Kon mijn verhaal wel zijn. Heb ook vorige week (dond.dag) een test gedaan-negatief. Ik ben alleen nu nog steeds niet ongi en zit al op dag 39. Heb op aanraden van een paar meiden vanmorgen met ochtendurine nog een test gedaan.....negatief. Ik baal er ook van dat die testen zo duur zijn ja! Ik hoor alleen wel vaak op dit forum dat het best vaak voorkomt dat je te vroeg getest hebt en dat er na een paar dagen/weken alsnog een positieve uitslag kan verschijnen. Ik ga zelf nu maar afwachten of mijn ongi komt, maar ik kan er ook niet meer tegen hoor! Veel succes, wat je ook besluit te doen. Liefs, Anke
 
hallo ik ben nieuw hier en heb een rare vraag, wij zijn sind februari bezig, tot niet toe niet gelukt, jammer maar nog niet hopeloos, een vraagje als we vrijen en mijn vriend komt klaar in mij, dan verlies ik gelijk of later zijn zaadjes, is dit normaal of niet wie kan mij uit deze questie helpen???
 
Je kan op zwangerschapstesten.nl goedkope testen kopen. Ik zou wachten om te testen totdat je die binnen hebt, dat duurt weer wat dagen en dag is er toch wat meer Hcg aangemaakt, als je zwanger bent.

Veel succes!

Tatjana
 
Terug
Bovenaan