vraagje

Hallo Meiden,

Ik volg al enkele dagen jullie reacties, maar had nog niet de moed om zelf iets te schrijven. Nu heb ik die moed gelukkig wel.
Ik ben 23 jaar en mijn vriend en ik willlen graag kinderen. Ik ben al bijna 4 maanden gestopt met de pil en aan het wachten op de eerste keer dat ik ongi moet worden. Maar tot nu toe nog steeds niks. Ik weet wel dat het zelfs tot 1 jaar kan duren voordat het allemaal op gang komt, maar toch zou ik graag meer ervaringen willen horen. Tot nu toe heb ik namelijk alleen maar verhalen gehoord van vrouwen die vrij snel ongi waren.

groetjes van een ongeduldig meisje
 
Hoi,

Ik werd 5 maanden na het stoppen van de pil voor de eerste x ongi pfff dat duurde dus erg lang! Ik was inmiddels wel naar de ha gegaan, maar die vertelde dat ik het nog even moest afwachten en als ik na 6 maanden nog niet ongi werd zou ik doorgestuurd worden naar de gyn, maar dit was toen niet nodig! Inmiddels ben ik een jaar gestopt met de pil en heb nog altijd een lange en onregelmatige cycles en ben inmiddels wel bij de gyn beland..eerste bloedonderzoek bleek in orde en morgen bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek van di,,,

Ik weet hoe rot het is als je ongi weg blijft, maar helaas zit er niks anders op dan het nog even aanzien,,,maar als je er zat van bent kun je altijd even na je ha gaan!!

Suc6 ermee!

Liefs moi xxx
 
Hoi

Het duurde bij mij niet lang voor de 1e ongi kwam. Ik had tot een jaar na het stoppen gewoon cycli van gemiddeld 29 dagen. De laatste maanden werd ie langer max 36 dagen en nu zit ik als het goed is met deze cyclus op 31 dagen.

Ook ik vind dat als je het niet vertrouwd: gewoon naar de HA gaan!!

Veel succes!

Liefs Claudy
 
Terug
Bovenaan