Vraagje

Goedemorgen meiden,

Om orgineel te beginnen: Feli voor alle meiden die zwanger zijn.

Ik heb een vraagje en aangezien we met een hoop meiden met ervaring zitten zal er vast wel iemand zijn met het antwoord.

Ik had afgelopen zaterdag 29 mei ongesteld moeten worden en is dus niet gebeurt, oftewel dag 4 NOD. normaal gesproken heb ik de dag voordat ik ongi moet worden last van m'n buik - niet gehad dus. Wel heb ik die pijnen een week voordat ik ongi moest worden gehad. Ondertussen heb ik opeens honger als ik opsta, terwijl ik normaal nooit ontbijt, een raar gevoel in m'n buik, misselijk na het eten, een constant gevoel ban euforii, maar de test is al 2 x negatief uitgevallen. Nu heb ik ook wel gelezen dat bij sommige vrouwn het wat langer duurt, voordat je het ziet of ze zwanger zijn, maar aan de andere kant durf ik niet te veel te hopen (ik vervloek m'n lichaam als ik opeens toch nog ongi word)

Heeft een van jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

groetjes lilian
 
goedemorgen lilian,heb je getest met cb en ochtendurine ?en ja misschien ben je inderdaad te vroeg gaan testen.maar met cb kun je testen als je 1 dag over tijd bent.veel succes.groetjes anoniem.
 
ook ik heb drie negatieve testen gehad, terwijl ik voor mijn gevoel toch zwanger was. Ik heb toen een week gewacht, toen opnieuw getest, en ja hoor, zwanger. Ik ben nu dus ruim 14 weken zwanger.
Succes met alles!
Fieke
 
hallo Lilian

je klachten klinken hetzelfde als de mijne en ik heb net wel positief getest terwijl ik zaterdag nog negatief heb getest dus misschien nog gewoon te vroeg geweest.
succes groetjes tijger
 
Hoi Lilian,

Ik heb ongeveer hetzelfde. Donderdag 27 mei was mijn nod, de vierde dag op zondag getest met cb (in de middag) en het resultaat was negatief. Nu zesde dag nod en aardig wat bijverschijnselen. Misselijk na het eten, borsten iets voller, erg moe, raar gevoel in de buik, emotioneel.

Ik ben vanochtend naar de dokter geweest (voor heel iets anders) en toch maar even gezegd. Hij raadde me aan om na een week weer te testen.

Groeten Blondie
 
Terug
Bovenaan