vraagje

Hoi meiden,

Ik had even een vraagje en hoop dat iemand er antwoord op weet. Ik heb de laatste dagen last van een opgeblazen gevoel en een strakke buik en last van vlagen van misselijkheid. Mijn NOD is pas rond 27 juni. We hebben geregeld 'geklust' in de vruchtbare periode. Hoeveel dagen kan het duren voordat je zwangerschapssymptomen kunt krijgen na de bevruchting?
Alvast bedankt voor de reactie.
Groetjes Joke.
 
Als je NOD pas 27 juni is, hoe kan je dan al geklust hebben in je vruchtbare periode? Je ei komt 14 dagen voor je NOD, dus pas 13 juni...
Daarna duurt het nog ongeveer een week tot innesteling en dan gaat er HCG vrijkomen.
 
Hoi Joke,
Wat anoniem van hierboven zegt klopt wel alleen kan het innestellen wel sneller gaan.
Ik zal alleen wel uitkijken met je verwachtingen qua symptomen. Je lichaam reageert zo en zo op hormonale veranderingen en dat heeft vaak niks met zwangerschap te maken. Ik wil hier alleen mee zeggen dat je voor je gevoel er rekening mee moet houden dat wat je voelt geen zwangerschapssymptomen zijn. Wij zijn ook al even bezig voor een kindje en wat jij beschrijft is heel herkenbaar voor mij. Voor mij betekende dit dus ook dat het geen zw.symp. waren.
Ik hoop natuurlijk voor jou dat het WEL het geval is.
Nou, heel veel succes met zwanger worden!!!!

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan