Vraagje

Hoi dames,

Ben nu 7 dagen overtijd maar heb totaal geen last van gevoelige of pijnlijke borsten, heb eigelijk nergens last van! Mijn temp is 36.9 à 37 en deze is normaal gezien 36.6

Wat denken jullie? Toch maar een testje doen of voor alle zekerheid wachten tot einde deze week? Ben wel nieuwsgierig hoor!
 
hoi!
als ik jou was, zou ik zeker al een test doen!! niet iedereen heeft zwangerschapskwaaltjes hé. moets het toch niet positief zijn, en je heebt volgend weekend nog steeds niet je ongi, kan je dan toch nog eens testen hé?!?
toi toi toi, iets laten weten hé!!
liefs,
kaat
 
Ik zou zeggen, testen!! Dat je geen kwaaltjes hebt dat wil echt helemaal niets zeggen, ik heb bij allebei mijn zwangerschappen echt bijna nergens geen last van gehad, van de eerste werd ik pas aan het eind van de tweede maand misselijk en verder helemaal niets en van de tweede heb ik helemaal nergens geen last van gehad. Bij allebei kwam ik er achter dat ik zwanger was toen ik overtijd was en maar een test ben gaan doen dus je hoeft echt geen zwangerscaps kwaaltjes te hebben om toch zwanger te zijn. Laat je het even weten als je een test hebt gedaan, ik zou voor je duimen.

Liefs Henriette
 
Zal zeker doen! Toeval wil dat mijn man ziek is en vanavond naar de dokter gaat dus ik ga gewoon mee voor een bloedafname dat weet ik het meteen! Ik zal iets laten weten zodra de resultaten binnen zijn! Dat zal ten laatste woensdag zijn hoop ik!
 
Terug
Bovenaan