Vraagje

A

Anoniem

Guest
Beste dames, een vraag van een dom gansje. wie wil mij vertellen wat NOD is ik heb werkelijk geen idee!

hallo anoniem

dit betekend Niet Ongestelde Dag.

de dag dat je dus normaal gesproken ongesteld zou worden, maar omdat niemand hier dat wil wordt het Niet Ongestelde Dag genoemd.

en geen enkele vraag is dom hoor, deze vraag heeft vast iedereen wel eens gesteld, of zich afgevraagd en niet durven stellen

xx kimpansee

ALs ik me niet vergis is dat de dag dat je menstruatie gepland is maar je deze NIET wilt hebben omdat je zwanger wil zijn! Niet-ongesteld-heidsdag.

Nou je bent echt geen dom gansje hoor!
Ik snapte er in het begin ook niets van toen ik hier net kwam. En dan erbij er bestaan toch geen domme vragen! Alleen maar domme antwoorden.

Maar als je hier een tijdje mee leest/typt dan leer je wel veel over zwangerschappen hoor. Ik ben in een korte tijd helemaal up to date!
enne, snap ik iets niet dan vraag ik het gewoon!

Mag ik jullie hartelijk danken voor het beantwoorden van mijn vraag.
Nu ben ik weer helemaal op de hoogte.

Ik stel deze vraag omdat ik denk dat ik zwanger ben! ik ben begin mei gestopt met de pil maar ik ben nu nog steeds niet ongi!! heb wel al een paar weken last van mijn buik maar verder geen klachten.

Tja je zou voor de zekerheid kunnen testen.Er zijn hier meiden die in mei gestopt zijn en nu dus ook zwanger zijn.
Vruchtbare maand. Succes

Terug
Bovenaan