Vraagje??

Ik lees een van een heleboel meiden zwangerschap gepaard gaat met allerlei klachten. hebben jullie ook ervaring met een zwangerschap in de eerste weken waar je niets van verneemt??

Groetjes M.
 
Ja hoor. Toen ik van m'n dochter in verwachting was, werd ik eerste een beetje ongi bleek achteraf innesteling te zijn en toen de test ook negatief was ging ik er van uit dat ik niet zwanger was, merkte er ook niets van. Maar ik was dus wel zwanger en dat is inmiddels alweer 8 jaar geleden.
Dus ja het kan zijn dat je er helemaal niets van merkt.

Veel liefs
Brenda
 
ik merkte ook niet dat ik zwanger was,bleek na een echo al 11 weken zwanger te zijn.dan weet je niet wat je overkomt. ben je gewoon al 3 maanden zwanger.
dus ja dat kan allemaal.
 
Wat bijzonder dat je test ook negatief uitpakte...en dan toch zwanger...ik heb namelijk zelf 6 weken terug ook getest en dat was ook negatief. Ik ben echter nog niet ongesteld geweest. (nu ben ik nog maar 2,5 maand gestopt met de pil, maar toch..)Alleen al voor de onzekerheid ga ik misschien toch weer eens testen.
 
Hoi anoniem daar wordt je ook wel onzeker van he.
Ja wat ik al zei bij mij was de test ook eerst negatief, en toen ik achteraf dacht heb wel erg weinig ongi gehad ben ik naar de ha gegaan en daar was de test positief maar toen waren we alweer een tijdje verder.

Nou ik hoop voor je dat de test positief is, maar je bent ook nog maar pas gestopt met de pil dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben.

Veel sterkte
Veel liefs
Brenda
 
Terug
Bovenaan