vraagje

Hallo allemaal,

Heb even een vraagje. Is het inderdaad beter als je eerst je ongesteldheid op gang laat komen voordat je met het echte werk begint? Ik ben namelijk 5 juni gestopt met de pil en wij zijn meteen begonnen. Kan dat kwaad?
Als het goed is had ik vandaag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik niet. Weet alleen nog niet of ik een regelmatige cyclus heb. Heb wel de hele vorige week last gehad van mijn buik en van het weekend een soort spierpijn. Sinds vandaag ben ik misselijk en voel ik me ontzettend raar. Niet lekker in mijn vel en duizelig. Lijkt me sterk dat het al raak is dus zal wel griepje zijn ofzo. Voel me een beetje onzeker en ik durf geen pijnstillers te nemen voor het geval dat. Hopelijk weet iemand van jullie meer.

groetjes Sanne
 
Het kan heus geen kwaad. Ligt eigenlijk eraan of je een hele zware pil had of niet, maar dan nog is het meer dat je cyclus in de war kan zijn. Wat jou betreft; ik denk dat je kan gaan testen hoor. Ik was 2 keer meteen raak. (eigenlijk 4 keer, maar 2 keer helemaal voldragen zwangerschap) Heel veel succes en laat het weten he?
 
Hoi hoi,
Toen ik met de pil stopte zijn we ook gelijk gaan klussen. En ik had de eerst maand ook zwangerschapsverschijnselen. Maar helaas was het niet zo. Het schijnt dat je lichaam in de war kan zijn. Doordat je de pil niet meer slikt. Maar wie weet is het bij jou gewoon in een keer raak. Succes!
Nance
 
Hai!
Als ik je verhaal zo lees, zou het weleens raak kunnen zijn! Ook ik was twee maal raak na het stoppen met de pil. En ook ik was duizelig, en voelde me niet in orde. Testen dus! Laat je het weten ??
liefs Helen
 
Hoi,
Bedankt voor jullie reacties.
Heb vanochtend een test gedaan, maar die was negatief. Heb toen even de dokter gebeld. Die zei dat ik beter kon wachten met testen tot vrijdag. En ze dacht toch dat mijn 'gevoel' te maken had met het stoppen van de pil. Ben nog steeds niet ongi en voel me ook nog steeds niet lekker en duizelig. Zal wel niet zwanger zijn, maar als ik zaterdag nog niet ongi ben doe ik nog een testje. Ben benieuwd.
Nogmaals bedankt,
groetjes Sanne
 
Terug
Bovenaan