Vraagje

Hoi,
Hoe ging het bij jullie eigenlijk toen jullie met de pil gestopt waren. Zijn jullie halverwege of aan het eind van een strip gestopt? Ik ben 3/7 met de pil gestopt en had maandag tot gisteravond allerlei 'kwaaltjes' als misselijk, buikpijn, moe enz.
En ook had ik sinds maandag een beetje bruin bloed. Nu ben ik zelf halverwege een strip gestopt en weet nou niet of ik nu ook echt ongesteld ben en vanaf vandaag moet gaan tellen.
Groetjes Angelina
 
Hoi Angelina

Ben zelf aan het einde van de strip gestopt, kreeg dus ook meteen de stopweekbloeding, en toen kwam 30 dagen later mijn eerste ongi na de pil. Toen ik net gestopt was, was ik ook erg moe en veel misselijk. Dat lees ik hier vaker, volgens mij hebben veel meiden last van hormonenkwaaltjes na het stoppen met de pil. Hoe 't precies werkt met halverwege een strip stoppen weet ik niet, ik denk dat je je eerstvolgende menstruatie af moet wachten en ondertussen vast veel 'oefenen', je weet nooit, toch? Veel succes in elk geval!
Groetjes, Cath
 
Angelina,

Ik ben zelf eind december gestopt met de pil en werd pas begin maart ongesteld. Bij mij had het dus 2 maanden nodig om mijn cyclus op gang te brengen.
Ik weet niet vanaf wanneer je nu moet gaan tellen. Volgens mij kun je pas tellen vanaf de eerste keer dat je echt ongesteld bent geweest.
Mocht je echt al zwanger willen raken en ongesteldheid uitblijft, kun je zwanger zijn, maar het kan ook gewoon even tijd nodig hebben. Ik was ook ongerust, maar heb vanaf maart een heel regelmatige cyclus.

Succes, Miranda
 
Terug
Bovenaan