vraagje

Ik ga nu voor cyclus 7 en het wil nog niet echt lukken, 4 augustus is mijn NOD. We hebben flink geklust, voor deze keer het eerst bewust. Ik heb nu alleen een beetje een kramperig gevoel links onder in mijn buik. ook een beetje een opgeblazen gevoel. Wie kent dit? ik denk dat ik eergisteren mijn ovulatie heb gehad, en daar hebben we gebruik van gemaakt! In setember gaan we naar Turkije en hoop dat ik dan zwanger ben, een mooiere vakantie is niet voor te stellen.
Hoop op een reactie.Succes allemaal

Liefs Anne

HI anne, erkenning alom..mijn nod is een paar dagen eerder, weet niet exact wanneer en of ik een eisprong had..maar heb een enorm opgeblazen gevoel..te zien ook, onaardige krampen in mijn darmen niet te harden af en toe!Zit ook in ronde 7..te hopen dat jij een mooie zwangere vakantie hebt in turkije..en ik hoop t voor mijzelf ook een beetje... (heb deze maand voor t eerst homeopathische middelen om de eileiders en baarmoeder te "prikkelen"..Heel veel succes, hou me maar op de hoogte!

Gelukkig, leuk even met je te schrijven. We gaan er samen voor! ik hou je op de hoogte.
Misschien zijn we tegelijk zwanger en gaan we naar samen naar het "zwanger zijn" forum

Liefs Anne

Terug
Bovenaan