Vraagje

Hallo Meiden,

Vraagje....mijn NOD is eigenlijk 5 augustus. Nu ben ik gisteren na mijn ovulatie ongesteld geworden, althans je mag t officieël niet ongesteld noemen, maar toch.... Tis geen innestelingsbloeding, want die kan toch niet zo heftig zijn als wanneer ik echt ongi ben???
Maar moet ik nu dan eigenlijk weer opnieuw tellen voor mijn NOD of niet???
Wie kan mij antwoord geven??

Liefs Flower

hoi flower,
ik weet niet hoe heftig de bloeding is geweest en of je kan merken of het een ongi-bloeding was aan krampen? ik heb zelf namelijk wel ns last van tussentijdse bloedingen. dan weet ik dat t geen ongi is doordat ik geen kramp heb, maar heb wel bloedverlies. soms wel zoveel dat ik een tampon moet gebruiken. ook soms meerdere dagen achter elkaar. bij mij is dit onderzocht en het is een moeilijk verhaal over de baarmoedermond die veranderd tijdens de cyclus en waar dan cellen 'bloot' komen te liggen die kwetsbaar zijn en kunnen gaan bloeden. ook kan t zijn dat er een schaafwondje zit dat of spontaan of na sex kan gaan bloeden. nou, misschien kan er nog iets anders zijn of is er iets mis met je cyclus. ik geloof dat je al een afspraak hebt bij de gyn? ik zou dan dit zeker even vragen want er is niet zo een antwoord op te geven lijkt me! en t is best lastig als je zwanger wilt worden en op deze manier steeds in verwarring wordt gebracht...groet, ano n.

Hallo!!!

Krampen heb ik inderdaad niet, maar tis wel echte hevige bloeding. T ziet er net uit als wanneer ik ongi ben (klinkt lekker smakelijk he).....
Maar hoe hebben ze dat bij je onderzocht???

Liefs Flower

Terug
Bovenaan