vraagje

Hoi Meiden,

Ik heb op 10 augustus pas mijn nod maar heb de laatste dagen al last van een soort rare (ongiachtige) buikpijn. Het is moeilijk uit te leggen hoe het voelt een beetje zeurderig, nou lijkt dit me te vroeg om dit te zien als naderende ongipijn wat vinden jullie?

Het is vandaag al de 4e dag dat ik er last van heb, het komt regelmatig opzetten en houdt dan een tijdje aan.

Ook ben ik sinds gisteren emotioneler, heel wissselend dan weer tranen in mijn ogen bij het zien van bv het journaal en wat later moest ik weer lachen, dus heel wisselvallig.
(zelfde als Petra uit H)

Ik zit nu in mijn 6e ronde en gebruik ovutesten.

Ik ben benieuwd of iemand dit herkent,
en wat jullie ervan vinden, normaal gesproken stel ik niet zo'n vraag maar ik ben er nu echt benieuwd naar!

Wanneer ga je "normaal" gesproken je wat emotioneler voelen, vind het zo snel of kan dan nu al??

Ook doen mijn borsten nu al zeer terwijl ik dus nog een dag of negen voor mijn nod zit??

Alvast bedankt, liefs Chili

Hoi Chili,
gelukkig nog iemand met dezelfde verschijnselen...
echt heel vreemd en dan zo'n tijd voor ons NOD (ik de 8e)
op het "als het zwanger worden langer duurt" forum konden ze me ook al niet helpen. maar goed niet iedereen is hetzelfde.
hopelijk is het voor ons een voorteken...reken er niet meer op.maar heel diep binnen in..
gr. petra

Hoi Petra,

Inderdaad fijn dat nog iemand anders hetzelfde heeft, ik hoop ook dat het een voorteken is al ben ik nog steeds afwachtend omdat ik al vaker
" van alles" voelde, maar dit heb ik nog niet eerder gehad!
vind het nu wel weer spannend en er toch mee bezig, met denken van zou het...ik reaageer best heftig momenteel op van alles heb jij dat ook??
ben zeer benieuwd of we nog meer berichtjes hierop mogen ontvangen zoals op mijn vragen of het niet vroeg is om nu al emotioneler te zijn?? wanneer kun je dit verwachten??

Succes ermee en we houden contact!
Groetjes: Chili

ik reageer ook momenteel erg heftig,vooral gisteren...ene moment een lachstuip die direct overging in gesnotter,tot 2x toe.. heel vaag.maar mischien spanning vd laatste en komende tijd.
ik heb geen idee, wanneer je dit al kunt verwachten,meestal hoor je dat wat later in de zwschp maar iedereen is anders dus wie weet..??
ik spreek je weer!
gr. petra

Ik heb ooit eens gelezen dat je de eerste week na je eisprong niets kan merken wat met zwanger zijn te maken heeft maar pas een week na de eisprong.

Nogmaals ik heb het gelezen en kan me er ook wel wat bij voorstellen.
Omdat je pas een week na de eisprong het hcg hormoon gaat aanmaken en dan pas gaan de andere hormonen heftiger aan het werk en weet je lichaam pas dat het zwanger is eerder niet. Je lichaam kan dus eerder ook niet reageren met vage klachten op een zwangerschap.Je hoort ook wel eens dat mensen na die week een innestelingbloeding krijgen. misselij worden. enz.Wel kun je klachetn van de eisprong zelf hebben die lijken of de klachetn van een zwangerschap zoals misselijk puistjes enz
Hopelijk heb je hier wat aan.

liefs
Lotte

Terug
Bovenaan