Vraagje

Hallo meiden,
Ik ben er dus vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. Nu heb ik een vraagje aan jullie, weten jullie een leuke originele manier om het aan onze ouders te vertellen?

Even een antwoord op een vraag die soms gesteld word, ik heb last hiervan of daarvan, kan het zijn dat ik zwanger ben? Bij mij was het zo dat ik helemaal nergens last van had. Dus je hoeft niet perse iets te voelen om zwanger te kunnen zijn.

Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik onwijs last van mijn rug (alleen 's-ochtends). Weet iemand of dit een bijverschijnsel is of is het gewoon iets anders? En ik heb ook last van opgezette borsten (dat vind ik niet zo erg hoor), maar ze vallen bijna uit mijn beha.

Groetjes Bianca
Succes allemaal met klussen of wachten op de niet ongi.

hoi Bianca,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik heb een keer ergens gelezen dat een stel een fopspeen aan een fles champagne hadden gebonden,en die aan de ouders hadden gegeven.
Vond ik wel een grappig idee.

succes met je zwangerschap.
groetjes Niempie

hoi bianca

gefeliciteerd met je zwangerschap.
dat is ook toevallig dat je bianca heet, mijn jongere zus heet ook zo namelijk, en zij beviel 8-8-2003 van een zoontje, dit ventje wordt morgen (zondag 8-8-2004) al weer 1, ik ben een trotse tante en zijn oom is ook trots, morgen gaan we naar de jarige job toe.
--------------------------------------
een leuk idee om je ouders te verassen.
1 baby drink flesje met gekleurde snoepjes,
of ................denk denk
als jullie straks willen dat je ouders op de kleine passen, geef ze dan als hint een babyjasje, of schoentjes of sokjes,
ga anders naar de snoepexpres
(een winkel met diverse snoepjes en ijs enxct)

daar zullen ze ook wel iets hebben,

succes

Hoi Bianca,
Allereerst van harte gefeliciteerd meid. Hartstikke leuk voor je! Ik heb misschien ook nog een aantal tips:
Er zijn t-shirts te koop met daarop de tekst: hoera ik wordt oma/opa. (vind je vaak op braderieen.) Stel een knuffel-de kleine contract op en laat ze die ondertekenen. Gewoon vertellen is ook een optie. Als je een echo hebt laten maken, die vertonen in het gezelsschap van de a.s opa's en oma's. geef ze een klein kadootje wat te maken heeft met baby's.

Succes met het creatief zijn hierin,

geniet ervan meid!
Liefs Marianne

hoi hoi,gefeliciteerd,je kan ook wachten tot de eerste echo,en dan een kaartje van maken,en aan de ouders geven,veel sucses met je zwangerschap gr manuela

Een ehbo doos (eerste hulp bij oppassen) met hierin een luier, sokjes, speentje, voorleesboekje e.d.
Of een gedichtje in een fotolijstje doen:
Jullie kunnen me nog niet horen
jullie kunnen me nog niet zien
in april (?) word ik geboren
mag mijn foto in dit lijstje dan misschien?

Terug
Bovenaan