Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Allereerst: Babske va Harte!!!!
Geniet van deze prachtige periode.

Ik heb een vraagje. Misschien kan iemand mij antwoord geven.
Ik ben nu 3 weken van de pil.
Ik had gisteren, eergisteren en vandaag mijn vruchtbaarste periode.
Ik ben best wel misselijk, gisteravond moe, lag al om 19.00 uur op bed.
Mijn tepels gaan wat zeer doen.
Nu zouden we gisteren vrijen(ook gedaan) en dat deed zeer!net alsof mijn vriend ergens tegenaan kwam.
Nu heb ik ook sinds gisteren veel dikke afscheiding. Wel helder.
Wat kan zit zijn?

Yvette

Hi Yvette,

Lastig hè deze eerste periode.
Je voelt van alles en weet niets!

Ik weet niet wat het is dat het zeer deed. Heb het gelukkig zelf niet gehad.
En tja... die afscheiding... het blijft voor mij ook een raadsel. Kan je er helaas niet mee helpen.

Afwachten is het enige wat we kunnen doen...

Ik heb gevoeligere borsten (tepels die er ook anders uit zien) en ben ook moe.
Heb wel meer dingen maar zal je er niet mee vervelen. (volgens mij heb je mijn opsomming gelezen in een van de berichtjes hierboven)

Ik hou me steeds voor dat het nog niets is maar ik heb net wel 2 testen gekocht.

Dinsdag ochtend ga ik testen!!!
SPANNEND!!!

Ik hoop zo dat het raak is.

Hoop voor jou ook dat je een lucky shot hebt ontvangen van je mannetje!

Liefs Bieb.

Hoi Yvette,
Toen ik met de pil was gestopt had ik ook allemaal verschijnselen van zwanger zijn. Maar het schijnt dat je lichaam iets wat in de war kan zijn, en je in het ootje kan nemen. Dit hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. Dus laten we het hopen voor je.
Succes!!!!
Nance

Hoi hoi,

Ik sluit me bij Nance aan...ik wil natuurlijk niet te negatief overkomen maar ik ben zelf al 4 maanden niet ongi geweest na het stoppen van de pil en heb al een hoop verschijnselen moeten ondergaan. Toch nog steeds niet zwanger... Ik hoop natuurlijk dat het bij jou anders is, maar heb niet te veel hoop, anders wordt het zo'n terleurstelling.

Succes in elk geval,

Marianne

Terug
Bovenaan