Vraagje

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Even een vraagie....
Ik ben nu een maand van de pil af. Ik moet volgende week dinsdag ongi worden.
Nu heb ik sinds een paar dagen erg gevoelige tepels. (niet mijn hele borst!) Ook wel moe.
Wat mij erg opvalt is dat ik nu ik van de pil af ben helemaal geen afscheiding meer heb.
Vroeger veel meer!(toen ik nog aan de pil was) als je zwanger bent, heb je toch erg veel last van vloed?
En die gevoeloge tepels, is dat omdat ik van de pil ben?

Yvette

Hi Yvet,
Gevoelige tepels heb ik ook sinds ik van de pil af ben.
Had ik daarvoor nooit.
Soms zijn ze alleen gevoelig en soms doen ze ook echt zeer. Maar gelukkig alleen als je er aan zit. Dus ik heb er niet veel last van.

Maar je bent dus niet allen.

Als het goed ik moet ik deze week ongi worden. Dacht van het weekend dat ik misschien wel zwanger kon zijn dus getest. Nega natuurlijk.

Nu raar gevoel in m'n maag dus m'n ongi zal er wel aankomen. Ben ik eigenlijk wel blij om want dan krijg ik hopelijk snel weer een gewone cyclus en hoef ik daar geen maanden op te wachten!

Groetjes Bieb.

Hoi Yvette,

Ik heb hetzelfde gehad. Heeft te maken met de hormonale veranderingen in je lichaam. Ik dacht natuurlijk meteen dat ik zwanger was maar nee hoor ;-)
Ik zit nu in ronde 2 en heb geen gevoelige borsten meer. Mijn ongi kwam na 31 dagen dus da's netjes. Wel was ie korter en minder dan ik gewend was met de pil (terwijl ik had verwacht dat ie juist heviger zou worden). Voor de zekerheid pas nog getest maar ik ben niet zwanger!! Ik hoop dus alleen dat mijn cyclus inderdaad op gang is gekomen. Afwachten maar, ik verwacht komend weekend de rode duivels weer (of niet, je weet maar nooit...)

Liefs,
Zon

Ik heb ook veel klachtjes gehad na het stoppen, mijn NOD is nu 9 september en tot nu toe valt het wel mee, dus er is verbetering op komst. (ben in de 3e ronde) Maar in het begin was het echt erg!

Bij mij deden mijn tepels zo'n zeer joh. Zelfs als ik ergens tegenaan stond (met mijn tepels dan ) deed het gewoon echt zeer, maar nu 2e ronde niet meer, of nog niet dat kan ook.
Groetjes gabrielle.

Terug
Bovenaan