Vraagje

<p>Hallo ik had een vraagje ik ben sinds 1 november gestopt met de pil omda wij aan kinderen willen beginen. De eerste menstruatie heb ik gekregen rond 07/11/18 en men tweede rond 07/12/18 ik zou dus een cyclus hebben van rond de 25 dagen ik heb bijna elke dag gemeenschap gehad ook op men meest vruchtbare dagen tot slot heb ik deze maand januari geen menstruatie gehad ook geen buikpijn ofzo niets juist mijn tepel zijn gevoelig ik zou moest ik op men cyclus verder gaan 26dagen overtijd zijn ik heb nu al een test van claer bleu gedaan en was negatief er was in de linker kader een blauwe horizontale lijn en in de rechter kant een blauwe verticale lijn maar nu is de vraag waneer weet ik welke dagen men meest vruchtbare zijn? Ik doe soms zo een testjes op internet om te weten waneer men vruchtbare dagen zijn maar heb deze maand geen menstruatie gekregen dus weet ik niet welke cyclus ik heb? Zou nu deze maand op 41 dagen zijn kan dit wel of wat is er aan de hand? </p>

Moest even een paar keer lezen om je verhaal duidelijk te krijgen maar je kunt ovulatie testen gaan gebruiken om je vruchtbare dagen te bepalen. 
Daarbij zou ik niet zo stressen als ik jou was. Je bent nog helemaal niet zo lang van de pil af. Het kan helaas echt wel een tijdje duren voor je cyclus gestabiliseerd is. 

Je bent pas overtijd als je na de datum van je aankomende menstruatie  niet ongesteld bent geworden..dat zijn dus niet 26 dagen. Je lichaam is waarschijnlijk nog aan het ontpillen.
Je bent ongeveer 2 weken voor de aankomende menstruatie vruchtbaar. Dan zou je ovulatie testen kunnen gebruiken.
Maar aangezien je nog kort gestopt bent met de pil zou ik het even aankijken en rustig afwachten. 
Je lichaam doet er even over om alles zelf onder controle te krijgen. 
Succes! :)

Als je eerste menstruatie 7/11 was en je tweede 7/12, dan heb je een cyclus van 30/31 dagen. Je telt namelijk vanaf de eerste dag van je menstruatie. Ik denk dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Je kunt ovulatietesten gebruiken om je eisprong te vinden. Succes! 

Terug
Bovenaan