Vraagje......

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik heb een vraagje.
In de vorige ronde was ik al na twee dagen na de eisprong hartstikke misselijke, pijnlijke tepels, veel plassen en ik voelde mij anders.
Na een week waren die klachten opeens verdwenen,en werd ik een week later ongesteld, volgens de HA was het goed mogelijk dat ik even zwanger ben geweest.
Nu heb ik vorige week mijn eisprong gehad, en flink geklust en een week later:ik voel....niets!
Ik voel me niet anders, niet misselijk, echt geen enkele "klacht".
Moet ik er maar alvast vanuit gaan dat er ook niks is????
P.S. Wanneer kan je een innestellingbloeding verwachten, is dat een paar dagen na je eisprong of later, en krijgt iedere zwangere vrouw zo'n bloeding?
Zo dat waren mijn vragen, wat een verhaal hé!

Hoi Charly,
Wil je niet teleurstellen maar ik het precies hetzelfde gehad. Na mijn eisprong voelde ik me 'gelijk' zwanger; misselijk, moe, pijnlijke borsten. Heb ik nu 2 cyclussen gehad, en bij de rest niet. In die 2 cyclussen heb ik ook heel vroeg getest met de cb en beide keren was deze vaag positief. Na een week werd ik weer ongi en de test was nu ook negatief. Maar goed, iedereen is anders. Je hoeft niets te voelen! Er zijn zwangeren die niets voelen dus wie weet ben jij er één van.
Niet iedereen krijgt een innestelings bloeding, meestal, als je 'm krijgt is die zo'n 3 tot 6 dagen na je eisprong.
Liefs Anne
Zal duimen dat 't raak is!

Je kan symptomen krijgen als misselijk, pijnlijke borsten (al heb ik die altijd na m'n eisprong) enz.
En over een innestelingsbloeding: de meeste vrouwen krijgen dit niet.
Sterker nog: veel vrouwen voelen helemaal niks als ze zwanger zijn en is een zwangerschapstest het enige en eerste bewijs dat ze zwanger zijn.
Als ik jou was zou ik me niet te druk maken over wat je al of niet voelt. Je kan je een hoop in je hoofd halen en hierdoor zelfs schijnzwanger worden.

Ik had mijn innestelingbloeding 8 dagen na mijn eisprong en voor zover ik heb gelezen kan deze plaats vinden tot 12 dagen na je eisprong.
Vergeet ook niet dat de ene zwangerschap de andere niet is. Sommige vrouwen zijn bij de eerste niet ziek en bij de tweede wel. Dat zegt niks. alleen een test kan je meer zekerheid bieden.

Groeten,

Terug
Bovenaan