vraagje

A

Anoniem

Guest
Ik heb nog even een vraagje over ovulatietesten. Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen op twee keer na. Was 1 x een dag overtijd en deze menstruatie (op dit moment) was ook ongeveer 1 dag 1,5 dag voordat het echt doorzetten. Was nog niet veel maar goed..Op welke dag kan ik dan het beste beginnen met testen? Ik lees elke keer 11 dagen na je eerste menstruatiedag, maar ben zo bang dat ik dan te laat ben.

Liefs Ilona

Hoi daar ben ik weer,

Ik zou als ik jou was niet te vroeg testen. Gewoon op dat 11 beginnen. Wanneer je test positief is duurt het nog 12-36uur voordat je ei komt dus dag 11 is echt vroeg genoeg.

Succes meid ik duim echt voor je.

Liefs Bibi (9wk)

Hoi Ilona,

Ik heb een cyclus van 27 dagen en moest volgens de gebruiksaanwijzing van de ClearBlue ovulatietesten op dag 10 beginnen.
Dag 13 had ik een positieve (ovulatie)test.
Hangt dus van je cyclus af wanneer je moet beginnen.

Groetjes

Ik zou vanaf dag 11 testen. Maar dan moet je wel je eerste ongesteldheidsdag als dag 1 tellen. Veel succes.

Hey Ilona,

Ik heb een cylcus van 28 dagen en gebruik al 3 maanden ovulatietesten. De eerste maand was ik ook onzeker en ben ook vroeg gaan testen, wilde hem ook niet mislopen. Na een paar maanden weet je dan wel wanneer je de eisprong ongeveer kunt verwachten, nu gebruik ik nog maar zo'n twee, drie testen per keer. Ik ben deze maand ook op dag 10 begonnen, want toen ik de maand ervoor op dag 11 begon, liep ik hem bijna mis..

Dus het is een beetje experimenteren..
Ik wil hem in ieder geval ook nooit mislopen..elke maand heb je maar 2 vruchtbare dagen en die zijn kostbaar..

Succes meid!!

Liefs, Chantal

hallo,

ik ben al begonnen met testen op dag 9 want ik wilde geen risico lopen om mijn eisprong te missen.
Nu blijkt dat mijn eisprong pas op dag 18 kwam.
Het was veel geld maar ik ben nu wel zwanger en dat na 1 x proberen met de ovulatiesten van clearblue.
Veel succes

Terug
Bovenaan