Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Deze maand hebben mijn vriend en ik in mn vruchtbare periode elke dag geklust. Nou las ik in een berichtje dat je beter niet elke dag kunt klussen omdat de zaadjes dan nog niet volgroeid zijn! Is dit waar?? Heb thuis een boek waar in staat dat je het 't beste rond je eisprong elke dag kunt doen. Dan zal het deze maand dus wel niets worden. Zit er best wel overin.

Groetjes

Hallo anoniem,

Ik heb dit inderdaad ook nog maar pas gelezen. Had er eerder nog nooit van gehoord, ook niet bij mijn eerste zwangerschap.
Het zal vast wel waar zijn, anders staat het er niet. Ik weet natuurlijk niet hoelang je al bezig bent, maar persoonlijk denk ik dat mensen die al erg lang bezig zijn, meer aan deze informatie hebben, dan als je nog maar net bezig bent.

Zolang je nog niet langer dan een half jaar bezig bent, denk ik dat je maar beter de natuur zijn gang kan laten gaan en nog niet moet beginnen te letten op berichtjes zoals deze of te gaan temperaturen of ovulatietesten te gebruiken.
Het word dan van begin af aan al zo verplicht gebeuren.

Als het langer duurt om zwanger te worden, kan ik ontzettend goed voorstellen dat je meer gaat doen, aan alles rondom het zwanger worden.

Ik hoop niet dat ik mensen kwets met mijn antwoord, dit is echt niet de bedoeling.

Succes,
Mosy

hoi,

Heb dit ook gelezen in het boek Zwanger en Zo, zal absoluut waar zijn maar zit in ronde drie en trek me er nog niet zoveel van aan!
Zoals Mosy al zei, als het langer dan een half jaar duurt ga ik er misschien aan denken om op dit soort dingen serieus te letten maar nu nog niet, laat inderdaad eerst de natuur maar zijn gang gaan, het moet ook nog wel leuk en ontspannend blijven!

Groetjes

is inderdaad waar ja,omdat je man ze zaad,dan de tijd hebben om weer voldoende sprema aan te maken,ze zeggen dat het zaad dan sterker kan wezen,maar je moet je niet druk maken ,is niet bevordelijk,weet niet hoe lang je gestopt bent,maar het kan even duren voordat je zwanger bent,en als je het vaak doet kan het bijna niet missen dus waarom zou je je druk maken?veel sucses gr manuela

Hoi,
Ik heb ook gelezen dat je het beste 6 dagen voor je eisprong om de dag "moet" klussen, voor het beste resultaat. Intussen zit ik in ronde 5, dus of het echt werkt???

Groetjes Mo

hoi

ik ben een jaar bezig geweest om zwanger te raken.
We hebben het eens een maand om de dag gedaan.
En een maand elke dag.
Maar nu ik een ovulatietest had gekocht en ik precies wist wanneer ik mijn eisprong had (dag 19 pas).
Toen hebben wij het die maand nu maar 3 keer gedaan rond die eisprong.
En nu ben ik dus 3 maanden zwanger.
Veel geluk

groetjes
carmen

Terug
Bovenaan