vraagje??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik heb een aantal vraagjes en ik hoop dat iemand hier het antwoord op heeft voor mij..
Ik heb mijn spiraal een maand geleden laten verwijderen en volgens mij ciclus die ik toen had had ik een ciclus van 25 dagen dus zou ik op 4 okt. ongesteld worden maar dat ben ik niet geworden wel heb ik 3 dagen van te voren s'ochtends een heeel klein beetje bloed verloren en verders niet en afgelopen woensdag was hetzelfde verhaal kan iemand mij vertellen of dit een innestelingsbloeding is en wanneer ik het beste kan testen??????????? alvast bedankt!!

hoi hoi,het kan zijn,dat je lichaam in de war is!!maar je kan natuurlijk ook zwanger zijn,ik zou toch morgen of zo gaan testen,en ja het kan een innesteling zijn,suscses gr manuela

hallo Monique

wil je niet teleurstellen, maar ik had toen ik mijn spiraaltje liet verwijderen, zo'n 16 maanden geleden ook eerst vreemde bloedingen. deze kwamen heel onregelmatig, ik denk dat je beter kan afwachten.

veel liefs

Francis

hoi hoi,
bedankt voor de reacties ik ben onderussen ook bij een gynacaloog geweest en die zei dat het geen menstruatie was maar waarschijnlijk een innesteling ik moest 2 weken afwachten en dan testen ondertussen is het een week geleden dus volgende week ga ik testen ik laat wel wat horen. gr.monique

Terug
Bovenaan