vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi meiden.
Even snel een vraag en dan reageer ik van de week wel op jullie, heb nu even geen tijd.
Maar ik ben op 15 oktober geinsemineerd en sinds vorige week donderdag/vrijdag heb ik zo'n last van mijn borsten.
Als ik loop , ik kan niet op mijn buik slapen.
Ik heb veel afscheiding en steekjes in mijn buik een "zware "buik en geen zin in eten.
Ik heb mijn 6 iui behandelinggehad en we zijn al 3 jaar gestopt met de pil.
Normaal krijg ik pijnlijke borsten als ik de volgende dag ongi moet worden , maar nu is dat pas aankomend weekend?
Kunnen dit al verschijnselen zijn?
Wie kan mij helpen.

liefs janine en ik hoop dat ik antwoord krijg.

Ik kan je niet vertellen of het zwangerschapsverschijnselen zijn, wel dat ik een beetje dezelfde klachten heb als jij en even 'ver' ben als jij (week 4).

Ik kan niet op mijn buik slapen, heb 's ochtends geen zin in eten, 's avonds voel ik me niet zo lekker; vol, maar zin in lekkers... Alleen ik heb geen last van mijn borsten. Ik hoop voor jou zo dat je zwanger bent! Mijn moeder merkte altijd aan haar borsten dat ze zwanger was. Ik duim voor je!!

Ook ik kan je niets garanderen. Mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden, dat ik geen vertrouwen heb in wat voor kwaaltje dan ook. Daarbij: de een voelt niets, de ander voelt alles!
Miischien niet het antwoord waar je op zit te wachten, maar helaas id dit mijn eervaring....

Ik hoop in elk geval dat je gelijk hebt en dat je zwanger bent!!!!!!! Laat je ons nog wat horen? Ik duim heeeeel hard voor je !

Liefs,

Ginger

Hai janine, dat was de eerste kenmerken die ik merkte: mijn borsten. ik wist totaal niet dat ik zwnager was, mijn borsten dachten daar heel anders over. pijn zwaar en er kwam vocht uit! pas een tijd later kon ik testen, en was zwanger!!! dus, het zou kunnen!!!

Terug
Bovenaan