Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?

Ik heb met een ovulatietest gezien dat ik op dag 14 een eisprong heb gehad en heb dit ook gevoeld. Nu heb ik altijd een cyclus van 28-31 dagen (al 1 1/2 jaar zonder pil). Nu heb ik sinds gisteren een bruine afscheiding (niet zo veel) en dat was op dag 20! Ik heb sinds vandaag ook een beetje buipijn zoals bij een ongesteldheid. Mijn temperatuur is wel nog steeds hoog (36,9). Ik weet dat je 7 dagen na je eisprong een innestelingsbloeding kunt krijgen als het eitje is bevrucht, maar zou dit niet rood van kleur moeten zijn? Zou ik zwanger kunnen zijn?

Weten jullie het misschien? ik hoor het graag?

Groetjes Coco

Hoi Coco,

Je leest overal dat het helderrood bloed moet zijn maar ik heb ook wel eens gelezen dat iemand bruinige afscheiding had... dus je weet maar nooit.

Succes!!

hoi coco,
ik heb altijd vanaf een paar dagen na de eisprong tot mn ongi zulke afscheiding en dat heeft volgens mijn gyn te maken met de baarmoedermond die gevoeliger en kwetsbaarder wordt door hormonen die in die periode worden aangemaakt. Ik weet niet of ik t helemaal goed vertel, maar iets in deze richting... maar ik heb dat altijd, dus misschien is t bij jou wel een innestelingsbloeding. Ik hoop t voor je! anoniem

Terug
Bovenaan