vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

Ik heb dus een vraagje, heb afgelopen 19 nov. mijn laatste pil ingenomen en ben de 23 ongi geworden we hebben flink geklust afgelopen maand. En zou dus a.s dinsdag dus 21 dec. ongi moeten worden. Ik heb afgelopen dinsdag een test gedaan maar die was negatief (helaas) maar kan het zijn dat ik die te vroeg heb gedaan? en zou het kunnen zijn dat het dan nog niet te was en wanneer wel wil het echt heel graag weten alvast bedankt voor jullie reactie

groetjes en liefs louise

Hoi Louise, Ik ben ook de 19 nov gestopt met de pil. Vorige week had ik ook erg vage klachten. Echt een gevoel dat ik ongi moest worden 's morgens misselijk en hele gevoelige borsten. Ik heb afgelopen maandag een test gedaan maar was ook negatief. Ik denk dat we het te vroeg gedaan hebben. Als ik een normale cyclus van 28dg zou hebben moet ik morgen ongi worden. IK ben heel benieuwd. We hebben in ieder geval afgesproken dat als ik kerstavond nog niet ongi ben weer een test gaan doen. Spannend allemaal he!
Maar heb jij ook van die vage klachten?
Succes meid!
liefs bbjte

hoi louise
Als je wilt testen dan moet je zeker wachten tot na je eerste NOD. Bij een heleboel mensen is het dan ook nog negatief omdat de HCG hormoon nog niet hoog genoeg is. En geeft een test pas na een of twee weken postief aan.
Ik wens je veel succes.
en ik hoop dat het gelijk raak is.
groetjes

bedankt anoniem,

En ik probeer het op kerst avond ook wel weer kijken wat dat geeft?

Maar heb afgelopen week wel wat gevoelige borsten gehad, en wat pijn in mijn onderbuik maar ik weet niet wat dat kan zijn.
Het is inderdaad allemaal heel erg spannend dus we wachten maar gewoon af toch jij ook veel succes en laat even weten hoe het is afgelopen ben heel benieuwd.

liefs louise

Het is niet zo heel erg slim om te testen voor je NOD (zonde van zo'n dure test). Ik weet dat het moeilijk is om je nieuwsgierigheid te bedwingen, maar het heeft in principe geen zin om dan te testen (uitzonderingen daargelaten)Je kunt het beste testen als je ongi 2 weken uitblijft, dan heb je de meeste kans op een reele uitslag. En wat vage klachten betreft, die blijf je voorlopig nog wel houden; tenminste dat is mijn ervaring. Ben in augustus gestopt met de pil en heb elke maand andere vage klachten gehad en ben al 3 keer anderhalve week overtijd geweest, maar nog steeds niet zwanger.

Hoi,

Ik ben 14 november gestopt met de pil toen ik opeens tijdens de pil ongi werd!
Ik was toch al van plan om te stoppen.
Nou ik had drie weken daarna ook een test gedaan en die was negatief. Ik had ook de bekende kwaaltjes misselijk, pijnlijke borsten, krampen in mijn buik!
Toen heb ik een week later weer een test gedaan en die was weer negatief, dat was 9 dec.! Nu ben ik 14 december ongi geworden!
Het zijn waarschijnlijk gewoon je hormonen die van slag zijn, vooral omdat je pas net gestopt bent met de pil en je hebt zeker te vroeg (net als ik) zo'n test gedaan je kunt het beste wachten tot een dag of paar dagen na je NOD.
Ik hoop voor je dat het misschien toch raak is, maar ga er niet te veel op zitten hopen anders valt het dadelijk alleen maar tegen als het weer negatief is!
Veel succes!
Groetjes Blondie

Hoi Louise en bbjte,

Als je net gestopt bent met de pil zijn je eerste cyclussen vaak erg onregelmatig en moet je lichaam zich echt nog aanpassen en zijn klachten als misselijk zijn en gevoelige borsten heel normaal en hoeft het geen teken van zwangerschap te zijn. Vaak zijn je eerste cuclussen ook geen standaard 28 dagen maar kan je ongesteldheid best een hele tijd uitblijven. Ik had het namelijk ook toen ik stopte met de pil. Ik van hartstikke misselijk, hele gevoelige borsten maar werd na 30 dagen toch gewoon ongesteld. Tuurlijk hoop en duim ik voor jullie dat het wel raak is, zou geweldig zijn in 1 keer!

Succes en groetjes San25

Terug
Bovenaan