vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden allereerst allemaal veel komopjes gewenst.Mijn vraag is hoe moet ik tempraturen kan iemand mijn alsteblieft antwoord geven.Ik ben al lang bezig tot op heden nog niet gelukt.Ik wil ook graag tempraturen ik hoor daar veel positieven verhalen over.Allemaal veel succes gewenst.

vanaf de eerste dag van je menstruatie begin je te temperaturen, elke dag op een vast tijdstip in de ochtend. Als je temperatuur zo'n 0,3 graden stijgd ben je vruchtbaar. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. O,ja wel rectaal tempen

Groetjes Chantal

Hoi Desteny,
Ik heb ook getemperatuurd. Maar ik ben nu overgestapt op ovulatie testen. Zie eventueel www. clearblue.nl. Want met temperaturen is het zo, als je temp omhoog gaat. Dat je ovulatie al voorbij is. En dan ben je dus te laat. Met ovulatie testen is het zo. Als die positief is moet je die dag en de dag erna klussen. Dit doe ik du voor de tweede maand. Maar nu hou ik mijn temp ook bij, want dan kan ik kijken of mijn temp. omhoog gaat na een positieve ovulatie test.
Liefs Nance

Hoi hoi,je moet elke ochtend om dezelfde tijd,anaal tempen.en als je eisprong is dan stijgt je temp,tot op de dag dat je ongi moet worden,blijft je temp hoog kan je wel is zwanger zijn,na een maand of 2 3 kan je zien waneer je eisprong is,veel sucses gr manuela

Hoi,

Ik moest niet op dezelfde tijd tempen, maar na evenveel uren slaap. Op dezelfde tijd zag je bij mij geen verhoging in temperatuur. Nu ik elke dag na 7,5 uren slaap heb getempt, zie ik wel degelijk een tempverhoging. Misschien iets voor jou?

Groetjes Truus

En ter aanvulling: je moet temperaturen vóórdat je opstaat, dus vlak na het wakker worden.

Terug
Bovenaan