vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.
Ik lees al een tijdje mee op deze site. Ik ben sinds begin dec. met de pil gestopt. A.s dinsdag moet ik ongi woden maar ik voel me een beetje vreemd. Ik heb sinds twee weken last van erge jeuk aan mijn tepels en een tintelend gevoel in mijn borsten. Ook ben ik de hele dag door een soort van misselijk. Alleen echt overgeven dat niet. Kan dit komen door het stoppen van met de pil? Of kun je zo snel al iets voelen van een evenuele zwangerschap. Wie kan mij een antwoord geven.

hoi hoi

dit gevoel kan zowel door een zwangerschap als door de spanning komen.
weet er alles van heb dit ook gehad. voor de zwangerschap van mijn eerste heb ik nog al wat teleurstellingen moeten verduren. het heeft ongeveer 1.5 jaar geduurt voor ik daadwerkelijk zwanger was. ik had echte wel allerlei symptomen en was bijna elke maand wel een of twee dagen overtijd. een keer was het zelfs zo dat ik alle symptomen van een zwangerschap had misselijk overgeven groter wordende borsten en zelfs mijn thuistest was positief. toen ik echter naar de huisarts ging stond deze er op nog een urine test te doen bij hem die was negatief. ik was er echter helemaal van overtuigd dat ik zwanger was dus vroeg ik een paar weken later om een bloed test ook deze was negatief na drie maanden kwam mijn menstruatie pas. probeer dus een beetje te relativeren als je echt zwanger bent zul je dat snel genoeg merken. ik hoop voor jou dat als je echt zwanger wil zijn dat dit ook zo is.
sorry voor dit ietwat negatieve bericht maar toen het mij overkwam was er niemand die het lef had te zeggen dat het wel eens allemaal in mijn hoofd kon zitten. ik ken jou situatie niet maar ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt als dit niet op jou van toepassing mocht zijn. veel succes en laat nog even weten hoe het afgelopen is

groetjes L.

Lijkt me sterk als je nu al misselijk bent. Dat begint (als je er sowieso last van krijgt, hoeft helemaal niet) rond 8/9 weken.

Hier ben ik weer. Vandaag ongi geworden. Toch heb ik nog steeds gevoelige borsten dus dat komt misschien toch wel van de hormonen. Ik heb toch 12 jaar de pil geslikt. Wel bedankt voor jullie reacties.

Terug
Bovenaan