vraagje

A

Anoniem

Guest
wij hebben net besloten om te stoppen met de pil. en nu lees je overal dat je foliumzuurtabletten moet gaan slikken drie maanden van te voren
maar aangezien je niet weet wanner en hoelang het duurd voor je zwanger bent wil ik graag weten of dit echt nodig is. weet iemand dit ik hoor en hoop het wel
gr lins

Hallo,
Je kan gewoon beginnen met slikken van foliumzuur. Als je hier meer over wilt weten, kun je informatie vinden op de site van het voedingscentrum of het gezondheidsplein.
Succes!

hoi lins, nee je weet inderdaad niet waneer je in verwachting zal raken, ik slikte 3 maanden gravitamon voor dat ik zwanger raakte. Daarzit niet alleen foliumzuur in maar ook vitamines en mineralen die zijn voor jezelf ook erg goed.
wat betreft het foliumzuur dat is goed in de eerste maanden van je zwangerschap en ze raden je het aan om het te slikken het voorkomt bijv een open ruggetje. gr susanne

Hoi ,

Ik heb het ook bij de eerste wel 6 maanden geslikkt hoor. Het kan geen kwaad.

Groetjes

Hoi hoi

Foliumzuur wordt sterk aangeraden en kan geen kwaad als je het een langere tijd gebruikt

Groetes

Hoi hoi je moet het huist van te voren slikken,omdat mocht je zwanger raken,dan zit er genoeg in je lichaam ervan.

Ik slik het nu al 14 maanden, maakt niks uit Je hebt het zelf ook nodig. En het is echt van belang dat je het neemt.

Terug
Bovenaan