Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi, allemaal

Ik heb misschien een rare vraag, Wij zijn nog maar net ronde 2 ingegaan en opzich hebben we het er met niemand over, ja wel eens over kinderen maar niet dat we bezig zijn ofzo. Het rare is dat mijn moeder precies de goeie vragen stelt en er nu ook steeds over kinderen heeft, terwijl ik haar niks gezegd heb. Het lijkt ons zo leuk om onze ouders te verassen. Maar het lijkt wel of mijn moeder het kan zien dat we bezig zijn.
Hebben jullie dat ook?
Of hebben jullie het je ouders vertelt dat jullie bezig zijn??
Is het misschien moeder instinct???
Alvast bedankt voor jullie reactie

Liefs Maureen78

HOI

Dat is toch geen rare vraag

ik denk persoonlijk dat je moeder graag kleinkinderen wilt

en oma wilt worden

ben je de eerste?

Bij mij ging het namelijk ook zo

gewoon zeggen misschien volgend jaar

of over 2 jaar

Wij hadden met mijn eerste gezegd dat we voorlopig geen kinderen

wilde dus ze waren erg geschokt

nu we proberen zwanger te raken van nr 2

heb ik het wel tegen mijn moeder gezegd

maar niet tegen me schoonmoeder

daar hebben we gezegd na dat me zoontje jarig is

denken we erover maar nu nog niet omdat het allemaal

zo druk is

terwijl we al begonnen zijn

ik zit zelf ook in ronde 2

groetjes natasja

Hay hay,

ja bij mij ging dat ook zo! Het rare was, mijn oudere zus heeft al 3 kids en mijn broer 2. Nooit hadden ze het er echt over gehad ofzo. Maar op het moment dat mijn vriend en ik wel heel serieus erover nadachten om kindjes te krijgen, hadden ze allemaal van die vage opmerkingen. Van: stel jullie krijgen ooit nog ´s kids, dan..... etc. etc. Hihihi, ik weet het niet, maar denk dat ze het op de 1 of andere manier wel voelen ofzo.
Ik ben nu zelf 10 weken zwanger en ze waren echt super blij toen ze het hoorden. hahaha.

Nou, doegie!

Hoi,

Ik denk dat het komt omdat jullie nu bezig zijn met kinderen dat de vragen je meer opvallen. Dat is een beetje hetzelfde als met, misschien een domme vergelijking maar dan snap je misschien een beetje wat ik bedoel. Hetzelfde met auto's. Als je  net een nieuwe/andere auto hebt, zie je ineens allemaal dezelfde auto's als jou rijden. Terwijl je dat eerder niet echt opviel. Hetzelfde is dit een beetje met je ouders denk ik. Alhoewel, mijn schoonmoeder zei, toen haar dochter zei dat ze zwanger was, dat ze dat al gedacht had. Toen ik haar vroeg hoe ze dat had gemerkt, zei ze dat het gewoon komt doordat ze ineens anders op bepaalde dingen reageerde. Dus er zit misschien toch wel wat in, dat moeders een of andere  radar bezitten die hun vertelt dat we bezig zijn.

Heel veel succes ermee !!! Mijn ouders en schoonouders weten het ook nog niet. Alleen mijn schoonzus en zwager. Mijn eigen broer en zus weten het ook niet. Dus mocht het ooit zo ver zijn dan hebben we hopelijk genoeg open monden van verbazing !!!!! HAHAHAHAHA

Dikke knuffel van Biaggi

Ha Maureen,

Ook wij horen de vragen en opmerkingen in de familie van de beide ouders. Hoewel ik zou verwachten dat de ouders er misschien pas over een jaar over zouden beginnen! We hebben nu tot juli een heel druk leven, en nog vrij druk tot het einde van het jaar! Ik zou toch zeggen dat de ouders daar bij doordenken... Maar toch blijven ze gissen. Ik geef steeds onverschillige antwoorden of probeer het af te kappen, ik vind het namelijk veel te leuk om er alleen nog maar met mij partner over te praten... Oke, en hier dan... hiihi
Groetjes J

hoi Maureen,

Ik heb alleen tegen mijn moeder en mijn beste vriendin iets verteld. dat vind ik ook fijn want dan heb je tenminste iemand waarmee je het erover kan hebbe.
Mijn moeder had ik het helaas beter niet kunnen zeggen want zij heeft haar mond niet kunnen houden tegen mijn oma, en nu zal de hele familie het wel weten ben ik bang. Dus kijk uit tegen wie je het verteld als je eigenlijk niet wil dat meer mensen het weten.
Groetjes kreeftje

Wij zijn de eerste bij zowel ouders als schoonouders (nou ja dat denken
we want je weet natuurlijk nooit of het echt zo is totdat iemand wat
aankondigt, ik heb namelijk een zus en mijn lief 2 broers die ook maar
zo bezig kunnen zijn). Hoe dan ook wordt er wel   van ons verwacht
dat we voor het eerste kleinkind gaan zorgen hahas. Mijn schoonmoeder
laat subtiele hints vallen en mijn moeder is de subtieliteit al
voorbij  
Ik vind het wel aandienlijk dat ze er zoz mee bezig zijn alleen hoop ik
maar dat we ze nu snel positief nieuws kunnen brengen want het
verzwijgen wordt wel steeds lastiger...

Aurora

Bedankt voor jullie reacties, Hier heb ik veel aan en ik denk dat ik mijn moeder maar een beetje in de waan moet laten zodat het (als het mag lukken) toch nog een verassing voor haar en de rest natuurlijk is.
Ik hou jullie op de hoogte veel succes voor iedereen

Liefs Maureen78

Terug
Bovenaan