vraagje

<p>Hallo dames, </p><p>Op dit moment zit op 9 -3 weken en sinds donderdag heb ik echt hele erge buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. </p><p>Ik lig nu dus vanaf donderdag al meer in bed dan dat ik normaal met dit mooie weer buiten zou zijn . Erg vervelend.</p><p>Ik heb geen bloed gezien mijn borsten zijn steeds gespannen en ben met vlagen nog misselijk, wat zouden jullie doen? intake met de verloskundige heb ik door omstandigheden pas volgende week vrijdag. </p><p>Bellen of niet?</p>

Hey! 
Het klinkt gewoon als bandenpijn, omdat je baarmoeder groeit, en zolang je geen bloed hebt is het prima! 
Vertrouw je het echt niet, of wil je het gewoon even checken mag je ALTIJD de verloskundige bellen, daar zijn ze voor!! 

Hey Mollyk!
Ik ben vandaag ook 9+3 en ik had wat jij omschrijft ook, maar dan 3 dagen terug. Zo'n menstruatie achtige buikpijn. Ik heb ook geen bloed gehad. Ik moet tot 29 april wachten tot ik eindelijk een echo mag maken. Heb de intake 2 weken geleden gehad. Weet dus ook niet of alles goed zit, maakt me onzeker.
De verloskundige zei ook dat het bandenpijn kan zijn. Dus dan denk ik, nou het zal wel. Maak me ook constant zorgen.. wat misschien ook niet goed is. Probeer daarom veel afleiding te zoeken.
De pijn had ik trouwens maar 1 dag en in de ochtend. Gisteren nog beetje wat lichte krampjes gevoeld. Maar zolang ik geen bloed zie, ga ik ervan uit dat de verloskundige gewoon gelijk heeft.
En je kan haar altijd bellen natuurlijk, voor je eigen geruststelling. Maar ja.. dat zeg ik wel zo makkelijk... Toch blijf je zo onzeker in deze periode. 

Hey pandababy
Wat toevallig ook 9-3! Leuk hoor
Nou het is gestopt en misschien een beetje beschamend om te zeggen maar heb betrekking gehad met mijn lief...?
Ik denk ook bandenpijn bloed nog steeds niet gelukkig en weer volop misselijk..
Heb je ook een voorlichtingsavond bij je verloskundige 

Terug
Bovenaan