vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Even een vraag, nogal intiem misschien..maar zelf weten of je antwoord...

Is het eigenlijk 'noodzakelijk' of gaat het bevruchten makkelijker als je tijdens de seks ook klaar komt?

Ben ook benieuwd naar de zwangeren..hoe was dit bij jullie?

Bij mij lukt dit echt niet elke keer en vraag me af of het uitmaakt...

Groetjes

Pino

Hoi Pino,

Volgens mij is het echt niet noodzakelijk dat de vrouw ook klaarkomt tijdens de bevruchting hoor. Het gaat om je eisprong en die vindt plaats zonder dat het klaarkomen van jou daar invloed op heeft.

Groetjes Marianne

Hoi Pino,

Het lijkt mij van niet! Er zijn toch ook vrouwen die zwanger raken na een verkrachting. Ik kan me niet voorstellen dat zij klaar zijn gekomen tijdens....
(Beetje hard voorbeeld)

Groetjes Juffy

Echt geen flauw idee, maar schaam je niet voor je vraag hoor!!!! je kan hier alles zeggen.

Succes groetjes

Hoi,

Het lijkt mij niet dat dat er wat mee te maken heeft. Alles wat je nodig hebt van jouw kant is een eisprong !!!

groetjes Ellen

Ha Pino,

Ik geloof ook niet dat het uitmaakt hoor. Ik hoop eigenlijk ook dat het niet noodzakelijk is om zwanger te raken. (bij mij lukt het ook niet altijd)

Maar ik kan we wel herinneren dat ik ooit iets gelezen heb over dat het de kans op bevruchting vergroot, omdat je baarmoeder dan een happende beweging maakt. Maar of dat waar is.... ik weet het niet.

Groetjes van Bloempje!!

hoi hoi

Nou te schamen hoef je je niet hoor voor je vraag. Hier is toch niets te gek om te vragen.
Volgens mij hoeft de vrouw echt niet klaar te komen om zwanger te raken. Kan me er wel iets bij voorstellen dat men dat zegt. Tenminste ik ben na het klaar komen geheel ontspannen, alle spieren ontspannen na het samentrekken. Misschien dat als de man dan klaar komt, hij dieper in je kan. Geen idee ik roep maar wat. Maar ik kom ook niet iedere keer klaar hoor!!! En ik ben echt niet de enigste hoor!!!!

Dus meid maak je niet druk, en geniet van het vrijen!!!

Liefs Doortje

Hoi,

Als dat zo was, dan was ik nu waarschijnlijk geen moeder van een geweldige zoon van bijna 10 maand.
Want als we het dan toch over intieme dingen hebben: ik kom vaker niet dan wel. Niet het gevoel dat ik daar echt iets aan mis, maar ben dus wel gewoon zwanger geworden hoor: het zaad komt er wel.

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan