vraagje????

A

Anoniem

Guest
Had afgelopen maandag al ongi moeten zijn ben het nog niet. Heb gisteren een test gedaan die was negatief. Heeft iemand ervaren met het eigen huismerk test?
Deze heb ik gebruikt. Heb nu erg veel last van wit spul in mijn onderbroek. Weet iemand wat dat betekent.

Groetjes Pluto.

hallo
mijn 1e test was van clearblue, die was niet duidelijk dus een 1 dag later test van kruidvat en die wasmega positief.
en bij mijn vorige zw had ik ook die van kruidvat op de dag van... en was ook positief.
groetjes manuela - 15 w en 1 dag -

Hoi Pluto,

Ik heb vandaag ook een Kruidvat-test gedaan en die was ook megapositief.
1 dag na NOD

Groetjes,
Emmy

Hoi,

Ik ga straks die van de DA kopen, die waren de vorige keren beiden ook goed. En ik heb gehoord dat dat een van de betrouwste zijn. Ook als je het al op je 1e dag nod doet.

groetjes,
Kirsten

Hoi Pluto,

Zelf heb ik destijds de Kruidvat test in huis gehaald.... Tijdens het plassen werd de strakblauwe streep zichtbaar.... Ik bleek dus zwanger te zijn.  Voor mij was deze test, ook een huismerkje dus prima ! Wij zijn overigens ook 6 maanden "bezig" geweest. 1 Tip: Ben er niet TE VEEL mee bezig.... Natuurlijk was ik ook teleurgesteld als ik ongi werd maar ik dacht wel weer direct, Kop op, een volgende keer beter.... Het lichaam bleef dus stress vrij.... En dat is het beste..... Stress doet het lichaam geen goed !

Liefs Mirri (19wkn)

Terug
Bovenaan