vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo, ik heb 1 keer eerder hier een berichtje geplaatst en verder lees ik vaak mee met alle verhalen.Ik heb een vraagje, ik heb al ongeveer een week last van steken in mijn onderbuik en bij mijn lies.Ook ben ik 's avonds af en toe wat misselijk.
we zitten nog maar in ronde 2 en ik weet dat je lichamelijke verschijnselen kan krijgen die eerst werden onderdrukt door de pil, maar vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft.
groetjes

Hey Leetje

Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Ja ik ken het. Ik heb het ook gehad en ik had overal last van eigenlijk maar het was niks achteraf. Tuurlijk kan het ook wel zo zijn dat het wel iets is .

Ik wens je iig veel succes.

Liefs Droopy

bedankt voor je reactie!ja ik wist voor ik op dit forum las niet eens dat je al wat kwaaltjes kon hebben in de eerste vier weken (ik weet dat dat niet bij iedereen zo is)maar sinds ik dat las....maar vooral omdat het na mijn ovulatie begon en ik deze week al ongesteld moet worden en het bij het vrijen ook zeer doet vroeg ik het mij af...maar goed afwachten dus doeggie groetjes leetje

Hoi Leetje,

Ik moet helaas hetzelfde antwoord geven als Droopy. Iedere keer denk ik weer: Zou het? Maar toen we voor de eerste bezig waren gebeurde dit 10 keer. De 11E keer was ik zwanger. Dat ging helaas mis, en toen weer 3 keer al die gevoelens voordat het raak was. En die 4E maand voelde ik bijna niks, en was weer zwanger!   Het ging nu goed. We klussen nu voor een tweede, en dit keer heb ik het weer. Al ging het dit keer allemaal wat sneller. Ik was na 3 maanden zwanger. Maar iedere maand al die verschijnselen. Weer een miskraam. En nu al 2 maanden hetzelfde. Ik voel van alles, maar (nog) niet raak. We zien het van de week. Dan heb ik NOD. Maar het zal wel weer niet zo zijn.....

Ik hoop echt voor je dat het bij jou wel raak is. Dan hebben al die kwaaltjes nut gehad.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan