vraagje...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje en dacht..misschien weet iemand dit.
Ik ben eind april gestopt met de pil en kreeg precies 2 weken na de eerste dag van mijn menstruatie ( beetje vies...sorry ) echt slijm na het plassen. Ik heb dit opgezocht op internet en volgens mij is dit het cervix slijm. Nu verwachte ik dit ook weer op diezelfde dag maar heb het 2 dagen eerder gehad. Weet iemand of dit betekend  dat de eisprong eerder plaats heeft gevonden of heeft dit hier niets mee te maken? Het is nu 3 dagen later en ik werd vanochtend wakker met een heel pijnlijk opgezwollen gevoel in mijn onderbuik en dat trok eigenlijk door naar achteren...richting mijn kont....

Ik zoek er niet veel achter maar dacht...misschien kent iemand dit ?

Groetjes Nouk

Hey..

Dat blanke taaie slijm waar je draden van kunt trekken wil zeggen dat je in je vruchtbare dagen zit... dat gevoel dat je sochtends had is volgens mij een eisprong... Ik voel nl hetzelfde elke maand en bij mij houdt het nog een poosje aan totdat het na een dagje langzaam wegtrekt...

tip.. schrijf in je agenda wanneer je dit gevoel hebt en vergelijk dat is na een paar maanden... kreeg dit advies van mun huisarts en het bleek inderdaad om een eisprong te gaan... Bij het vrij komen van het eitje komt er wat vocht/bloed mee en dat irriteert de buikwand... de een voelt dat terwijl een ander daar geen last van heeft... maar nu ik weet dat het om een eisprong gaat is het een stuk beter te verdragen...

Veel succes meid, ennuh leer te luisteren naar je lichaam.. kun je een boel wijsheid uithalen

Terug
Bovenaan