A
Anoniem
Guest
Ik zal me eerst voorstellen:
Ik heb heb hier al een tijdje meegelezen,
eigenlijk vanaf dat wij dachten dat het mis was,
want we hadden niks in de planning alleen bleek het achteraf niet zo te zijn.
Ben hier toen toch blijven meelezen omdat ik het wel leuk en gezellig vond.
Ik ben 23 en mijn vriend 24, we werken allebei fulltime.
Alleen wil ik nu eens informeren;
Wij willen wel dolgraag nu aan kinderen beginnen, maar hebben geen mogelijk het tot oppas van opa's en oma's.
Bovendien zouden wij het het fijnst vinden als de moeder er gewoon is voor de kinderen zolang ze klein zijn.
Nu heb al wel gelezen dat er meerdere hier rond mijn leeftijd zijn dus dat kan wel meer voor.
Maar het gaat er zich eigenlijk om dat wij dan dus als het zover zou zijn met een loon moeten rondkomen.
Jullie begrijpen het waarschijnlijk al, de vraag is dus of er hier meerdere zijn die zo zitten en of het goed te doen is?
Ik heb heb hier al een tijdje meegelezen,
eigenlijk vanaf dat wij dachten dat het mis was,
want we hadden niks in de planning alleen bleek het achteraf niet zo te zijn.
Ben hier toen toch blijven meelezen omdat ik het wel leuk en gezellig vond.
Ik ben 23 en mijn vriend 24, we werken allebei fulltime.
Alleen wil ik nu eens informeren;
Wij willen wel dolgraag nu aan kinderen beginnen, maar hebben geen mogelijk het tot oppas van opa's en oma's.
Bovendien zouden wij het het fijnst vinden als de moeder er gewoon is voor de kinderen zolang ze klein zijn.
Nu heb al wel gelezen dat er meerdere hier rond mijn leeftijd zijn dus dat kan wel meer voor.
Maar het gaat er zich eigenlijk om dat wij dan dus als het zover zou zijn met een loon moeten rondkomen.
Jullie begrijpen het waarschijnlijk al, de vraag is dus of er hier meerdere zijn die zo zitten en of het goed te doen is?