vraagje!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden!

ik heb een paar vraagjes en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

heeft iemand ervaring mee door gebruik van tarwekiemolie en teunisbloemolie dat de cycles een week korter word?

ik heb normaal een cycles van 38 dagen en moest dan mijn ei op dag 24 hebben en ben op dag 20 begonnen met ovulatietesten. tot vandaag en dan zit ik op dag 26 nog geen positieve ovulatietest!

ik had gistermiddag het gevoel ongesteld te worden en had gister avond idd een beetje rood bloed bij het plassen. dat is nu weer over.

maandag (dag 20) was mij opgevallen dat ik doorzichtig slijm had waar je draden van kan trekken!

heb ik 1x gezien en verder ook niet weer!

en verder wil ik er nog even bijvertellen dat mijn menstruatie de vorige keer erg kort was! twee dagen bloeden en twee dagen bruin. normaal een dikke week ongesteld.
mijn vriend vroeg zich af of ik alsof nog zwanger kan zijn?? lijkt mij onwaarschijnlijk want voel verder niets
ja heb steed erge honger met een echt knorrende maag. eet niet minder ofzo! alles smaakt lekker...(hahahahah)...  maar meer niet eigelijk!

liefs wilma

Hey Wilma..

Misschien heb je je ei wel gehad voor je ging testen?? omdat je aangeeft dat je toen ook meer slijm had?
Heb je er al een test tegenaan gegooid?

Hoop echt voor je dat het raak is..

liefs Bats

nou ik weet helemaal waar ik weer aan toe ben!

gister een zwangerschapstest gedaan( mijn vriend maakte mij aan het twijfelen) die was negatief!
en vanmorgen een ovulatietest gedaan ( ik weet het, ik zou het niet meer doen. maar ach ik had toch nog twee liggen dus ik dacht toch maar even proberen) en ja hoor hij was POSSITIEF!! dus ik heb vandaag mijn ovulatie, nou is mijn NOD wel opgeschoven! ik verwacht nu (hoop het niet) 26 september mijn NOD!

ik zit vandaag op dag 27, wel later dan normaal....die teunisbloemolie en tarwekiemolie helpen dan ook niet....hihihihihi

liefs Wilma

goh gelukkig heb je toch nog  ff een ovutest gedaan!!!
maar gewoon die pillen blijven slikken hoor!!
ze schijnen ook te helpen bij de bevruchting enzo.
bij mij heeft het wel de cycles verkort....joepie!!
en ik had veel duidelijker cervixslijm dan voorheen.

dusseh veel plezier vanavond

liefs bri

ja ik blijf ze ook slikken..

ja dank je wel....hihihihihi...dat zal we lukken!

liefs wilma

Hey ok dan!!
Dat wordt klussen dus vanaaf.. wens je veel plezier en hoop dat het raak mag zijn deze maand!!

liefs Bats

ja dat hoop ik ook bats!!
ik vind dit altijd de rottigste weken, tussen je ei en je NOD!
ik laat het wel weten over twee weken!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan