vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden..

Rare vraag mischien:

Maar ik vroeg mij af of je nou ook zwanger kan raken in je niet vruchtbare periode.

veel liefs din24

Hoi hoi,
Het lijkt mij dat je alleen zwanger kan worden in de periode voor of tijdens je eisprong. Maar misschien zijn er ook wel mensen die wel zwanger zijn geworden terwijl er nog geen eisprong was/is. Nou hier heb je echt wat aan he  met zo'n antwoord schiet je niet veel op. Ik hoop dat iemand anders je verder kan helpen.
Groetjes Sharon

Hoi hoi

Volgens mij is dat vrijwel onmogelijk hoor. Zij het niet helemaal onmogelijk. Sorry
Maaaaaaarrrrrrrr die verhalen van dat je ei altijd 14 dagen voor je nod is, zijn niet helemaal waar. De eisprong   is gemiddeld op de 14e dag voor je nod. Er zijn dus uitzonderingen. Kan dus zomaar zijn dat jouw ei eerder is. Ik heb zelf ook dit idee. Ik weet niet of je weet wanneer jouw ei is, maar misschien is het een idee om dat eens uit te zoeken.

Hoezo eigenlijk??????? Denk je dat je zwanger bent?????????
Ben heeeeeeeeel nieuwsgierig hoor... hahaha
Heel veel liefs Annet

hoi hoi

Nee ik denk niet dat ik zwanger ben.
maar ik vroeg mij het gewoon af.
Omdat het zo lang duurd na dat je ongi bent geweest waneer je vruchtbaar bent.
je wilt zo graag dat is het.
thk voor de antwoorden

veel liefs din

hallo

soms is zaad zo sterk dat het wel een week kan leven in het vrouwenlichaam. dus met een cyclus van 28 dagen, en sex op dag 8, kan mischien bij de lucky basterds wel een zwangerschap ontstaan.

liefs janine

Terug
Bovenaan