vraagje

A

Anoniem

Guest
over 9 dagen heb ik mijn nod..
nu sinds drie dagen last van moe zijn, lichte zeurende buikpijn(niet de hele tijd), en onder in mijn rug, eigenlijk ter hoogte van billen pijn..
normaal heb ik een temperatuur van 36.8/nu van 37.2

iemand hier bekend mee? kan het blaasontsteking zijn?heb geen pijn bij plassen maardat hoeft vlgs mij ook niet..

wil iemand me helpen? alvast heel erg bedankt! zonneke!x

Hoi zonneke

Ik heb bijna precies het zelfde ik heb mijn nod over 10 dagen en heb ook last van mijn buik en onderrug   gevoelige borsten en moet vaak plassen.
Ik ben zelf bang dat ik ongi moet worden (maar dat is veel te vroeg) ik hoop het niet.

succes
Lil

bedankt voor je reactie

ja, ik dacht ook, zal wel een griepje zijn ofzo(maar voel me eigenlijk verder prima, alleen minder energie)
toen dacht ik verlate eisprong(maar kan eigenlijk ook niet want mijn cyclus is super regelmatig..!)(of kan dat wel: eisprong 9 dagen voor nod op cyclus van 27 dagen...?)
durf niet te hopen op een zwangerschap hihi..

liefs zonneke..

Mijn cyclus is hellaas niet regelmatig het wordt wel steeds beter van 43 naar 32 in 7 maanden
Waarom is er niet iets dat gelijk kan zien of je zwanger bent want een test werk niet altijd zo vroeg pas na je nod en dat duurt mijn te lang

Ik ben ook heel erg moe maar ik weet niet of dat door mijn fibromalgie komt. durf
ook niet te hopen op een zwangerschap.

Gr lily

Terug
Bovenaan