Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik lees al een tijd mee op deze site en heb nu eigenlijks een vraag, misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben inmaart gestopt met de pil en had toen eerst een cyclus van rond de 50 dagen. Maar de laatste 3 waren van 20 dagen. Nu ben ik dus om zo maar te zeggen overtijd, want zit nu al op dag 27. Kan het nu zijn dat ik zwanger ben of zou ik gewoon weer hele lange cyclus krijgen??
Kunnen jullie mij verder helpen?
Wat misschien ook nog mee speelt, toen ik met de pil gestopt ben kreeg ik een vaginale schimmelinfectie, dat kan doordat je hormonen veranderen en ik heb nu weer een vaginale schimmelinfectie (helaas).
Nou hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Het duurt ongeveer 6 maanden voor je cyclus weer een beetje normaal is.
Het zou dus heel goed kunnen dat je nu een cyclus van 28 dagen gaat krijgen.
Ik zou het nog een paar dagen afwachten en er dan een testje tegen aan gooien als je nog niet ongi bent.

Succes,

liefs bibbi

Hoi Vlinder
Een cyclus van 20 dagen is wel erg kort, als ik jou was zou ik eens op internet kijken ik heb laatst nl gelezen dat als je cyclus korter dat 21 dagen is je niet zwanger kan raken. Volgens mij op babybrabbel. Ik heb het net even voor je opgezocht....er staat dat je dan ws geen eisprong krijgt bij zo'n korte cyclus. Misschien even je arts raadplegen.
Succes, groetjes Rene

Hallo,

Bedankt voor jullie reactie's. Wij hadden ook voorgenomen om binnenkort naar de huisarts te gaan, maar we zijn net afgelopen maand verhuist en moeten nu dus overstappen naar een andere huisarts. Ik kan vrijdag onze medische gegevens ophalen bij onze oude huisarts en daarna ga ik een afspraak maken bij onze nieuwe huisarts. Tot die tijd vrees ik dat ik maar moet afwachten.

Terug
Bovenaan